nai monikon genetiivissä + miTästä jäi harmittavaisesti yksi puuttumaan, eli
Na - Mi - Se 11
Jos joku viitsisi tuon vinkata, olisi oikein jees.
-teetu-
Kiitoksia, tuli valmiiksi tämäkin,nai monikon genetiivissä + mi
Oikeassa yläkulmassa puu 6 ja 8
sahatavaraa, viilu
VAsemmassa alkulmassa Tyh 6-8
kotinainen viihdeohjelma
Mistä sanoista lähtevät? En nyt ole varma mitä tarkoitat.Entäpä ylhäällä vasemmalla 12 ja ylhäällä oikealla 13? Ei tule mitään mieleen...
SalanimiReHe 7-3
Tämä vielä puuttuu. Ei sovi tukkilaiselokuva tai mikään sen versio...Pääsanasta alaviistoon 14
ei niin, siihen tuli yläpuolelta yksi sana lisää, niin se avasi tämän. Kyseessä on siis yksi uittoperinne, löytyy googlaamalla sillä (ja ehkä vuosiluku 1949 vielä perään), Siitä eteenpäin olenkin sitten itse jumissa, joten jos keksit, vinkkaa mullekin =DTämä vielä puuttuu. Ei sovi tukkilaiselokuva tai mikään sen versio...
Edit: sainkin vinkin toisaalta ja tämä on nyt valmis.ei niin, siihen tuli yläpuolelta yksi sana lisää, niin se avasi tämän. Kyseessä on siis yksi uittoperinne, löytyy googlaamalla sillä (ja ehkä vuosiluku 1949 vielä perään), Siitä eteenpäin olenkin sitten itse jumissa, joten jos keksit, vinkkaa mullekin =D
TK RH Ra - 12 ylhäällä oikealla siis onko tämä ylärajan sana, toinen vasemmalta?
ja vasemmalla la- 13 , ja tämä ylärajan sana, toinen oikealta?
keskellä Tukkis - 10+7 - 7 - tu pu mä
Jos nyt oikein ymmärsin, niin puuttuu sana 10+7 siitä aloitussanan päältä, ja sitä seuraava 7? Tuo 7 on synonyymi sanalle metsätyömaa. 10+7 johtuu siitä sitten luontevasti, leffa v.88
Nämä puuttuu , enkä oikein saa kiinni mistään
se vasemmanpuoleinen sana on suomalainen vanha lauluyhtye joka on laulanut sanaan liittyvien tekijöiden biisejä. Alkaa kolmannella sanalla.Aivan yläpuoli meni väärin päin . vasen ja oikea sekaisin
ja oikealla oleva sana on puhekielellä se yleisin lau koko =)TK RH Ra - 12 ylhäällä vasemmalta
ja oikealla la- 13
kiitosja oikealla oleva sana on puhekielellä se yleisin lau koko =)
Molemmissa sama alkusana, ja ovat yleissanoja toiminnalle jossa on mukana nelipyöräisillä mahdollisimman kovaa huristelevia.Kaksi sanaa puuttuu ylälaidasta
JaDe-Ra 11 --- 12 Ra-Kil