haamukeiju
:wave: Täällä kans! Välillä sitä saa oikeen miettiä, et kenen matkaan sitä on lähtenyt... Pyykki vuori ja tahmee eteisen lattia kertoo, että avomies joskus käy kotona. Ei vaa, oli nytkin lauantai ilta päivällä kotona ja lähti tänään, et 2vrk kotona, harvinaista. Usein vuorokausi töissä (yleensä yli, 25-30h) ja sit vuorokausi kotona. Nyt onnex oli viiminen viikonloppu jollon tehdään töitä vähään aikaan, joten on siis ainakin viikonloppusin kotona.
Se on välillä tosi raivostuttavaa, kun ei pysty yhtää suunnittelemaa mitää, korkeintaa 10tunnix eteenpäi, ja sekin täytyy varmistaa miehen työkaverilta. Töihin kun soitetaan tunnin varotusajalla ja tästä ajaa melkei sen tunnin töihin.
Perjantaina TAI lauantaina TAI sunnuntaina tehdään muutto poriin. Mulle saa kans joku viitseliäs mailata: haamukeiju@luukku.com
Jaa juu, itse olen 20-vuotias ja mies 25, poika 6kk. =)
Se on välillä tosi raivostuttavaa, kun ei pysty yhtää suunnittelemaa mitää, korkeintaa 10tunnix eteenpäi, ja sekin täytyy varmistaa miehen työkaverilta. Töihin kun soitetaan tunnin varotusajalla ja tästä ajaa melkei sen tunnin töihin.
Perjantaina TAI lauantaina TAI sunnuntaina tehdään muutto poriin. Mulle saa kans joku viitseliäs mailata: haamukeiju@luukku.com
Jaa juu, itse olen 20-vuotias ja mies 25, poika 6kk. =)