rekkamiesten vaimot

  • Viestiketjun aloittaja rakkauden hedelmä
  • Ensimmäinen viesti
haamukeiju
:wave: Täällä kans! Välillä sitä saa oikeen miettiä, et kenen matkaan sitä on lähtenyt... Pyykki vuori ja tahmee eteisen lattia kertoo, että avomies joskus käy kotona. Ei vaa, oli nytkin lauantai ilta päivällä kotona ja lähti tänään, et 2vrk kotona, harvinaista. Usein vuorokausi töissä (yleensä yli, 25-30h) ja sit vuorokausi kotona. Nyt onnex oli viiminen viikonloppu jollon tehdään töitä vähään aikaan, joten on siis ainakin viikonloppusin kotona.

Se on välillä tosi raivostuttavaa, kun ei pysty yhtää suunnittelemaa mitää, korkeintaa 10tunnix eteenpäi, ja sekin täytyy varmistaa miehen työkaverilta. Töihin kun soitetaan tunnin varotusajalla ja tästä ajaa melkei sen tunnin töihin.

Perjantaina TAI lauantaina TAI sunnuntaina tehdään muutto poriin. Mulle saa kans joku viitseliäs mailata: haamukeiju@luukku.com

Jaa juu, itse olen 20-vuotias ja mies 25, poika 6kk. =)
 
Täällä kans yks 3 lapsen äiti, jonka mies on "jatkuvasti" töissä. Hyvin jos käy niin saa olla kotona joskus jopa muutaman päivän, mutta yleensä menee niin että käy vaan kotona nukkumassa ja takaisin töihin. :( Siis kohtalotoverit lisäilkää mut meselistoille! lumikki78@hotmail.com
 
Yksi arjen sankari
Mies on myös ajohommis ja työpäivät noin 16-18 h per päivä, meil neljä muksua, joista yksi kehitysvammainen. Iältään lapset on 0-9 v.Ei oo noita vapaa-ajan ongelmia...mies osallistuu lastenhoitoon kotona ollessaan ihan mukavasti ja ruoanlaittokin sujuu hyvin =) =)
 
helgal
juu täällä kans yksi rahtarin vaimo.... lapsia kaksi (3wee ja 1,5wee). ukko kesät etelässä, talvet auraamassa.... mä lasten kanssa kotona...
laittakaa postia tulemaan, olis kiva kuulla miten tää teillä sujuu!!
0451357516@netti.fi :headwall:
 
Heippa!

Täällä kans yksi rekkamiehen vaimo. Meillä tällä hetkellä 1v2kk tyttö ja toista odotellaan rv 7+2.
Joku kyseli, onko ketään Etelä-Pohjanmaalta...minä oon!!

Meillä mies ajaa rekkaa tässä Etelä-Pohjanmaan alueella ja joskus etelässä, mutta useimmiten viettää yöt kotona. Mies osallistuu lapsen hoitoon aina kun töiltään ehtii...iltapainotteisesti!
Itse teen osapäivätyötä ja oon usein ihan vaan kotonakin.

Postia saa laittaa katinka81@netti.fi :D
 
mantsukka
Täällä olis kans yks "rekkaleski". Meitillä lapset (3) jo kohta kaikki koulussa, mutta silti sitä toista puoliskoo välillä kaipailee mukaan arjen pyöritykseen. Mies yleensä viikot reissussa ja vkonloppuisin osallistuu vaihtelevalla menestyksellä kotihommiin. Ollaan Pirkanmaalta, meiliä voi pistää: mantsukka05@suomi24.fi
Jos vielä YÖ kolahtaa ja AAL on käsityksenä tuttu, niin meilaa ihmeessä :)
 

Yhteistyössä