Reissuun elokuun alussa vai koulujen syyslomalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Suunnitteilla olis reissu Rovaniemelle, matkaa yhteen suuntaan 700km. Aluksi oli tarkotus mennä sitten kun kouluissa on syysloma (lokakuussako?) mutta nyt tuli puheeksi että jos mentäiskin vielä ennenkuin koulut alkaa.

Ainoa vaan että vasta käytiin 3 kuukautta sitten, nyt pitäs taas jaksaa lasten kanssa reissata, kyse siis mummolamatkasta. Yövyttäis anopin ja apen luona n.viikon verran.

En mä tiedä kumpi olis parempi, matkustaa elokuussa helteessä vai lokakuussa liukkaalla :D

Lisäksi mies tais vähän suutahtaa mulle, kun en oo vielä lämmenny sinne lähtemiselle, se siis ehdotti elokuuta.

Voi kuule...meille se on lomaa parhaimmillaan, kun anoppi auttaa lasten hoidossa ja itse saa levähtää. Meillä on sairas lapsi joka vie voimat ja harvoin saadaan lastenhoitoapua, anoppi joka hoitaisi niin asuu toisella puolella suomea.

Ollaan tehty jo kesälomareissu särkänniemeen lasten kanssa, ei tuota mummolareissua periaatteesa lasketa kesälomareissuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi kuule...meille se on lomaa parhaimmillaan, kun anoppi auttaa lasten hoidossa ja itse saa levähtää. Meillä on sairas lapsi joka vie voimat ja harvoin saadaan lastenhoitoapua, anoppi joka hoitaisi niin asuu toisella puolella suomea.

Ollaan tehty jo kesälomareissu särkänniemeen lasten kanssa, ei tuota mummolareissua periaatteesa lasketa kesälomareissuksi.

tän kirjotin sit minä Ap

Yhteistyössä