V
vierailija
Vieras
Reissuhommissa
Osittain tosi tarina
Olen 42v kokki,urheilullinen poikamies.
Olemme työkaverini Miisan 26v kanssa koulutusmatkalla..eli reissuhommia kaksi yötä.
Yövymme hotellissa joka on tietenkin täyteen buukattu ja joudumme jakaan saman huoneen.
Muuten ihan sama mutta oon sopinut tapaamisen yhden naisen kanssa..maksullisen sellaisen hotellille.
Nojoo..voi kuulostaa säälittävältä mutten kaipaa mitään turhaa säätöä ja näin saa melkein aina toivomaansa seksiä.
Enivei,nyt tuli ongelma että täytyisi hänen löytää paikka.
”No kummallekkin on omat sängyt ja tuplavessa..ei sentään hääsviittiä” naurahdan
”Joo,no kyllä tämä monen keikan takahuoneet voittaa” Miisa sanoo nostaen matkalaukun sängylle.
Viesteilen naisen kanssa tapaamisesta..
Hän aikoo ilmoittaa josko läytää paikan mutta taitaa olla vain kohteliaisuus.
Huokaisen laskien puhelimen pöydälle.
”tuliko töistä viestiä..stressiä pukkaa” Miisa makoilee sängyllä kysyen.
”Eeeei..ehkä matkaväsy jettlag..”heitän vitsiä
” joo aika ero onki hurja kokkola-oulu välillä”Miisa nauraa
” mä meen suihkuun” sanon ja otan oman suihkusaippuan laukustani..
Miisa alkaa katsella hotellihuonetta,sen lipastoja..perusraamattu laatikossa,muovikukkia,veden keitin ja pikakahvia.
Itse nautin suihkusta,pallini on täynnä..tarkoituksella oon säästänyt tähän päivään.Noh,menee varmaan säöstelyksi koko reissu ajattelen.
Miisa laittaa lampun päälle pöydältä,kun puhelimeeni kilahtaa viesti. Harmikseni sitä ei ole lukittu ja viesti avautuu Miisalle.
’Hei,en nyt löydä meille muuta paikkaa.Voimme sopia jonkun muunkin helpotusajan” viestissä lukee ja perään hän laittaa vartalokuvansa joss on sukkiksissa,läpinäkyvissä rintsikoissa.
Miisa ei ole uskoa näkemäänsä,mikä pukki toi on hän ajattelee pidellen hymyään.
Tulen suihkusta..”piristi,raikas olo” sanon ja kävelen puhelimelle..
Miisa katsoo jotenkin suurin silmin mua..kävelen puhelimelle katsoen viestejä..huomaan naisen viestin ja sen että se on jo luettu.
Katson Miisaa.
”No se oli auki kun olin siinä lampulla ja se viesti tuli” hän hymyilee
”No juuh sitte”hymyilen itekkin
”Aikas..nättikissa siellä ois ollut..” Miisa jatkaa
”Sukkikset ja läpinäkyvät rintsikat” hän sanoo hiljaa hymyillen.
”No niin näyttää” istahdan sängylleni pyyhkeessä laittaen puhelimen viereeni.
”Mulla on sali asussa kans sukkikset..oisko joku roolileikki ’kokki-tarjoilia’” Miisan mielikuvitus laukkaa heti.
”No hei,se on vaan poikamiehen paineenpoistoa” nauran
”Nonii just ja pitää maksaa siitä” miisa hymyilee ”saapahan nainen rahat ja komeeta miestä” hän jatkaa.
” ollaan tyttöjen kans joskus mietitty että ootko sellanen miehiin menevä. Mut et näemmä oo.Hei ja soriiiiii kun tulin mukaan” Miisalla on asiaa.
”Ei mitään,täähän on koulutusreissu,mä nyt käyn välil ku se on helppoa..ei mitään säätöä” menen makuulle ja juttelemne kuin kaverit omissa sängyissä.
” niin.. no miten se sit käytännös,kun meet sinne..onko se heti kiinni siinä ja ja ja” Miisa punastuu hieman
”Heh…no jos välttis haluat tietää nii eka rahat ja sit työt” vastaan naureskellen.
”Niinii mut sit vaa housut alas ja vemputus ja ulos” miisa hymyilee ja näyttää kädellään liikettä
” no ei jos sellasta ois nii lähtisin ite..yleensä kyselee toiveet pukeutumiseen ja sit mistä pitää .. otetaanko krhöm suihin .. ja ja” vaivaannun itekkin ja alan nauraan.
” ja sää tykkäät sukkiksista sit” miisa laskee yhteen,nyökkään hymyillen.
Tunnen kiihottuvani.
”Sori taas jos tulee vaivaantunut olo” miisa kiusaa viettelevällä äänellä.
Olemne hiljaa tovin.
Tunnen kuinka kovenen pyyhkeen alla.Miisa katsoo sitä selvästi punahtuen.
”Mullaki on sukkikset tuolla,mut ei tollasia läpinäkyviä liivejä” hän kuiskaa hymyllä..
Hän nousee astellen vessaan,yritän puristella kaluni alas..turhaan.
Miisa tulee kohta,himmentäen valoja..pitkä paituli päällä seisoon viereeni ja venyttelee nostaen kädet suoraan ylös..
”Pitäis varmaan alkaa nukkuun” hän sanoo jotenkin nieleskellen..katson silmiin”ehkäpä” käännän katseen alas ja huomaan mustat sukkikset paitulin alla” pitäis alkaa” jatkan sanojani.
”Nukuttaako” hän pörröttää hiuksiani lässyttäen.
”Eeih ..oikein ” sanon vaimeasti.
”Ei näytäkkään” miisa puristaa pyyhkeessä törröttävää kaluani.
Hän asettuu hajareisin reisieni päälle,katson silmiin ja vien käteni reisille.
Hän hymyilee ja kuljettaa käsä kyljissäja vatsalla. Hän avaa pyyhkeeni,kaluni ponnahtaa pystyyn.
Miisa katselee sitä ja puristelee.
Miisa laskeutuu alas,”hmmh,onko sulla ollu kumi aina”
”No on kun en mä nyt palja” ehdin sanoa ja Miisa imaisee terskan jo suuhun,hän imee sitä.Yritän pidätellä.
”Mmh,maistuu vähän ..sperma” miisa nousee maistellen.
Hän hymyilee ja asettautuu istuun reisilleni” ootko sä muka pantannu” hän sanoo sivellen vartta samalla.
” hillitse himosi hallitse halusss” ehdin sanoa enkä saa pidäteltyä vaan ryöpsähdän Miisan paitulille ja vatsalleni.
”Heheheh,no joo niin näyttää hän naurahtaa.
”Hmm ,sotkua” miisa katsoo paitulia ja nostaa sen pois..hänen isot rintansa paljastuu sinisen pitsisissä liiveissä.
Hän pyyhkii vatsani spermasta paidalla nakkaa sen lattialle.
Miisa kumartuu suuteleen mua,mmh..aistikad kielari. Vien käteni nylonpakaroille. Ja Miisa kalulleni.
” hetivalmis” hän kuiskaa ja hapuilee kalultani haarojaan sukkiksissa.
”Hiton haaravahvike” hän naurahtaa repäisten kunnolla reiän.
Hän nousee istumaan ja samalla ohjaa kaluni sisäänsä..hän tärähtelee heti
”Vissiin joo itekkin herkillä”
Naimme useamman kerran yönaikana ja uudet sukkikset kaupasta aamulla.
Jeps ja söin kuormasta eli meistä tuli pari.
Osittain tosi tarina
Olen 42v kokki,urheilullinen poikamies.
Olemme työkaverini Miisan 26v kanssa koulutusmatkalla..eli reissuhommia kaksi yötä.
Yövymme hotellissa joka on tietenkin täyteen buukattu ja joudumme jakaan saman huoneen.
Muuten ihan sama mutta oon sopinut tapaamisen yhden naisen kanssa..maksullisen sellaisen hotellille.
Nojoo..voi kuulostaa säälittävältä mutten kaipaa mitään turhaa säätöä ja näin saa melkein aina toivomaansa seksiä.
Enivei,nyt tuli ongelma että täytyisi hänen löytää paikka.
”No kummallekkin on omat sängyt ja tuplavessa..ei sentään hääsviittiä” naurahdan
”Joo,no kyllä tämä monen keikan takahuoneet voittaa” Miisa sanoo nostaen matkalaukun sängylle.
Viesteilen naisen kanssa tapaamisesta..
Hän aikoo ilmoittaa josko läytää paikan mutta taitaa olla vain kohteliaisuus.
Huokaisen laskien puhelimen pöydälle.
”tuliko töistä viestiä..stressiä pukkaa” Miisa makoilee sängyllä kysyen.
”Eeeei..ehkä matkaväsy jettlag..”heitän vitsiä
” joo aika ero onki hurja kokkola-oulu välillä”Miisa nauraa
” mä meen suihkuun” sanon ja otan oman suihkusaippuan laukustani..
Miisa alkaa katsella hotellihuonetta,sen lipastoja..perusraamattu laatikossa,muovikukkia,veden keitin ja pikakahvia.
Itse nautin suihkusta,pallini on täynnä..tarkoituksella oon säästänyt tähän päivään.Noh,menee varmaan säöstelyksi koko reissu ajattelen.
Miisa laittaa lampun päälle pöydältä,kun puhelimeeni kilahtaa viesti. Harmikseni sitä ei ole lukittu ja viesti avautuu Miisalle.
’Hei,en nyt löydä meille muuta paikkaa.Voimme sopia jonkun muunkin helpotusajan” viestissä lukee ja perään hän laittaa vartalokuvansa joss on sukkiksissa,läpinäkyvissä rintsikoissa.
Miisa ei ole uskoa näkemäänsä,mikä pukki toi on hän ajattelee pidellen hymyään.
Tulen suihkusta..”piristi,raikas olo” sanon ja kävelen puhelimelle..
Miisa katsoo jotenkin suurin silmin mua..kävelen puhelimelle katsoen viestejä..huomaan naisen viestin ja sen että se on jo luettu.
Katson Miisaa.
”No se oli auki kun olin siinä lampulla ja se viesti tuli” hän hymyilee
”No juuh sitte”hymyilen itekkin
”Aikas..nättikissa siellä ois ollut..” Miisa jatkaa
”Sukkikset ja läpinäkyvät rintsikat” hän sanoo hiljaa hymyillen.
”No niin näyttää” istahdan sängylleni pyyhkeessä laittaen puhelimen viereeni.
”Mulla on sali asussa kans sukkikset..oisko joku roolileikki ’kokki-tarjoilia’” Miisan mielikuvitus laukkaa heti.
”No hei,se on vaan poikamiehen paineenpoistoa” nauran
”Nonii just ja pitää maksaa siitä” miisa hymyilee ”saapahan nainen rahat ja komeeta miestä” hän jatkaa.
” ollaan tyttöjen kans joskus mietitty että ootko sellanen miehiin menevä. Mut et näemmä oo.Hei ja soriiiiii kun tulin mukaan” Miisalla on asiaa.
”Ei mitään,täähän on koulutusreissu,mä nyt käyn välil ku se on helppoa..ei mitään säätöä” menen makuulle ja juttelemne kuin kaverit omissa sängyissä.
” niin.. no miten se sit käytännös,kun meet sinne..onko se heti kiinni siinä ja ja ja” Miisa punastuu hieman
”Heh…no jos välttis haluat tietää nii eka rahat ja sit työt” vastaan naureskellen.
”Niinii mut sit vaa housut alas ja vemputus ja ulos” miisa hymyilee ja näyttää kädellään liikettä
” no ei jos sellasta ois nii lähtisin ite..yleensä kyselee toiveet pukeutumiseen ja sit mistä pitää .. otetaanko krhöm suihin .. ja ja” vaivaannun itekkin ja alan nauraan.
” ja sää tykkäät sukkiksista sit” miisa laskee yhteen,nyökkään hymyillen.
Tunnen kiihottuvani.
”Sori taas jos tulee vaivaantunut olo” miisa kiusaa viettelevällä äänellä.
Olemne hiljaa tovin.
Tunnen kuinka kovenen pyyhkeen alla.Miisa katsoo sitä selvästi punahtuen.
”Mullaki on sukkikset tuolla,mut ei tollasia läpinäkyviä liivejä” hän kuiskaa hymyllä..
Hän nousee astellen vessaan,yritän puristella kaluni alas..turhaan.
Miisa tulee kohta,himmentäen valoja..pitkä paituli päällä seisoon viereeni ja venyttelee nostaen kädet suoraan ylös..
”Pitäis varmaan alkaa nukkuun” hän sanoo jotenkin nieleskellen..katson silmiin”ehkäpä” käännän katseen alas ja huomaan mustat sukkikset paitulin alla” pitäis alkaa” jatkan sanojani.
”Nukuttaako” hän pörröttää hiuksiani lässyttäen.
”Eeih ..oikein ” sanon vaimeasti.
”Ei näytäkkään” miisa puristaa pyyhkeessä törröttävää kaluani.
Hän asettuu hajareisin reisieni päälle,katson silmiin ja vien käteni reisille.
Hän hymyilee ja kuljettaa käsä kyljissäja vatsalla. Hän avaa pyyhkeeni,kaluni ponnahtaa pystyyn.
Miisa katselee sitä ja puristelee.
Miisa laskeutuu alas,”hmmh,onko sulla ollu kumi aina”
”No on kun en mä nyt palja” ehdin sanoa ja Miisa imaisee terskan jo suuhun,hän imee sitä.Yritän pidätellä.
”Mmh,maistuu vähän ..sperma” miisa nousee maistellen.
Hän hymyilee ja asettautuu istuun reisilleni” ootko sä muka pantannu” hän sanoo sivellen vartta samalla.
” hillitse himosi hallitse halusss” ehdin sanoa enkä saa pidäteltyä vaan ryöpsähdän Miisan paitulille ja vatsalleni.
”Heheheh,no joo niin näyttää hän naurahtaa.
”Hmm ,sotkua” miisa katsoo paitulia ja nostaa sen pois..hänen isot rintansa paljastuu sinisen pitsisissä liiveissä.
Hän pyyhkii vatsani spermasta paidalla nakkaa sen lattialle.
Miisa kumartuu suuteleen mua,mmh..aistikad kielari. Vien käteni nylonpakaroille. Ja Miisa kalulleni.
” hetivalmis” hän kuiskaa ja hapuilee kalultani haarojaan sukkiksissa.
”Hiton haaravahvike” hän naurahtaa repäisten kunnolla reiän.
Hän nousee istumaan ja samalla ohjaa kaluni sisäänsä..hän tärähtelee heti
”Vissiin joo itekkin herkillä”
Naimme useamman kerran yönaikana ja uudet sukkikset kaupasta aamulla.
Jeps ja söin kuormasta eli meistä tuli pari.