Reissua pukkaa ja uikkarit olisi pakko hommata. Mitä mieltä näistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anne"

Vieras
One Piece Swimsuit 1209 Black Swimdress Tankini with Attached Bottom M L XL | eBay
Vaikea löytää sopivaa ja kivan mallista. Pehva vähän isompi, m-l ja yläosa S joten kokouikkarit yleensä hankalia saada päälle, ellei ota kokoa joka löpsöttää yläosasta. Siihen vielä päälle tosi arpinen ja vähän roikkuva mahanahka, eli tankini tms pakko olla, bikinit ei käy, niin katastrofin ainekset kasassa.
Nimim. uimassakin olisi kiva joskus käydä -.-

[QUOTE="Anne";30075434]Aivan juu. Mä en ole kovin kotonani värikkäissä, mutta tätä sai mm. viinipunaisena, joka oli ihan harkittava sävy sekin.[/QUOTE]

Tuo kyllä näyttää tuossa kuvassa mustana ihan hyvälle.

Noin muuten toivoisin, että uimapuvuissa käytettäisiin ihan mitä muuta väriä tahansa kuin mustaa.

Oikein kaunis. Mustana minusta paras koska yksinkertaistaa pukua tuon reunan kanssa. Muuten voi olla kuin Hyacinth Bucketin pikkusisko :D (vai oliko se Onslown sisko..)

Jos alaosasi on kokoa isompi, kuin yläosasi, en korostaisi takamusta noilla röyhelöillä, mielestäni se saa näyttämään kropan enemmän eriparia olevalta..

Siis tämä ei ole mitään ilkeilyä vaan mielipiteeni, itselläni ei ole rintoja lainkaan, mutta vatsanahkaa ja takapuolta niidenkin edestä, enkä itselleni siis tätä mallia hankkisi. Juu, ja uikkari etsinnässä minullakin ja täälläkin katastrofin ainekset kasassa.

Onnea uikkarin etsintää, jos päätät ottaa tuon, toivotaan, että istuu ja on hyvä!

Mä ajattelin, että tuo pieni röyhelö ei kauheasti korostaisi. Jos se ei roiku märkänä. Mulla on aika sopusuhtainen tiimalasivartalo. Salilla on tullut käytyä niin takapuoli on saanut muotoa, mutta lantio ei ole leveä. Vyötärö on kokoa s ja se on yleensä se mikä tuo ongelmaa näiden yksiosaisten kanssa, jos pehvalle on hyvä eikä paina rantuja, niin vyötäröltä saattaa löpsöttää, mikä on samantien +5kg näköinen.

4l9wl83ze2p.png

[QUOTE="Anne";30075824]Mä ajattelin, että tuo pieni röyhelö ei kauheasti korostaisi. Jos se ei roiku märkänä. Mulla on aika sopusuhtainen tiimalasivartalo. Salilla on tullut käytyä niin takapuoli on saanut muotoa, mutta lantio ei ole leveä. Vyötärö on kokoa s ja se on yleensä se mikä tuo ongelmaa näiden yksiosaisten kanssa, jos pehvalle on hyvä eikä paina rantuja, niin vyötäröltä saattaa löpsöttää, mikä on samantien +5kg näköinen.[/QUOTE]

Mutta sitten tuo on varmasti hyvä sinulle! Itse olen sellainen tasapaksu, näytän siltä kun valkoiseen sukkahousuun olisi tungettu kilokaupalla klönttistä kaurapuuroa..

Toivottavasti puku on hyvä ja sinulla onnistunut uimareissu!

Aurinkoista kesää!

En itse oikein tykkää tuosta makkarasta ja röyhelöstä. Mutta voihan se olla ihan ok. Mulla myös leveämpi alakroppa ja pienepi rintavarustus. Yleensä istuu parhaiten sellaiset halterneck uikkarit. Kun jos on kaaritukia tms, ne ei oikein istu tai asetu, mutta niissä saa ylä osaa säädettyä.

Mulla oli yhdet halterneckbikinit jotka olin ostanut ennen raskautta, mutta nykyään ei oikein sen malliset hyvältä näytä, kiitos saliharrastuksen.
Tuossa näköjään on tosiaan jotkut toppaukset ja tuet, toppaus on ihan jees, näinköhän nuo kaarituen tapaiset sopii :S Ei ole missään uikkareissa tommoisia ollut.

Salilla ja juoksemassa mäkin käyn, mutta meidän jokaisen kroppahan on yksilöllinen. Mulla ne kaarituet ei jotenkin oo oiekassa kohdassa, eli itse ottaisin mieluummin pelkät toppaukset... Et pääse mihinkään sovittelemaan malleja?

Joo tulee vähän semmonen korstofiilis noissa halterneckeissä.
En valitettavasti pääse, yritin kaupoilla käydessä vähän katsella uimapukuja, mutta en mä löytänyt oikein mitään. Yksiosaiset liian tasaisia mahasta, uimatoppeja ei löytynyt mistään. Netistä nyt olen joitain löytänyt, mutta topeissakin tosi kapea tarjonta. Muutamat kivat, ne liian lyhyen näköisiä. Yhden tilasin, mutta vaikka kuinka venkslaa että tissit on säädyllisesti peitossa, niin pari askelta niin mahanahka paistaa topin helman ja uimahousujen välistä -.-

Kovin pulleille näitä ei myydä. Johtuisko korean ihmisten pienuudesta. Isoimman koon vyötärö on 71cm, siinä on mulle jo vähän ekstraa, mutta ajatelin että kun on löysä, plus selästä kiristettävissä vähän se rinnus niin ei haittaa.

Yhteistyössä