Reipasta huomenta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Huomenta!
Mun pitäs uusia silmälasit... ja esikoinenkin tarvis vissiin uudet rillit.
Se on vaan aikamoinen hinta maksettavana, kun kahdelle huononäköiselle menee laseja ostamaan... ja kun tarvii kehyksetkin ostaa molemmille.
Mä tarvisin myös. Mutta en taida taatsia ostaa tähän saumaan. Viime kuussa piti uusia kolmanneksi vanhimalle, ja nyt sitten vanhin sai omansa hajalle. Nooh, en mä olis niin tarvinnutkaan. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä tarvisin myös. Mutta en taida taatsia ostaa tähän saumaan. Viime kuussa piti uusia kolmanneksi vanhimalle, ja nyt sitten vanhin sai omansa hajalle. Nooh, en mä olis niin tarvinnutkaan. :xmas:

Noin siinä käy varmaan meilläkin... pojalle tarvii uusia, että näkee kunnolla koulussa, mutta mie osanen soppakauhaa heiluttaa näilläkin laseilla...

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

Noin siinä käy varmaan meilläkin... pojalle tarvii uusia, että näkee kunnolla koulussa, mutta mie osanen soppakauhaa heiluttaa näilläkin laseilla...
Niinhän se menee. Onneksi ei tosiaan tarvitse tehdä mitään niin pikkutarkkaa työtä kotona ollessa, pärjää vähän huonomillakin silmillä. Ja se etu siinä on, että kotikin näyttää siistimältä kun ei näe joka tahraa ja roskaa. :D

Heräsin kuuden aikoihin, niinkuin aina.
En osaa nukkua pidempään, vaikkamenisin nukkumaan myöhään.Ja heräillyt olen yöllä, niinkui aina. Silti vaan aamu on ihana, on kaunis kesäpäivä.
On mukava lähteä pyräilemaaän tuonne 4 kilsan päähän kaupngille

Yhteistyössä