marabou Aktiivinen jäsen 28.07.2005 10 502 1 36 11.08.2013 #1 Se ois suloinen sunnuntai. Ja ilmakin näyttää kivalta, aurinko pilkistelee Kävinpä jo juoksemassa 90 minuuttia tuntui niin hyvälle. Kohta aamupuuron keittoon Ja perheen kanssa aamiaiselle. Ihanaa päivää kaikille !! :heart:
Se ois suloinen sunnuntai. Ja ilmakin näyttää kivalta, aurinko pilkistelee Kävinpä jo juoksemassa 90 minuuttia tuntui niin hyvälle. Kohta aamupuuron keittoon Ja perheen kanssa aamiaiselle. Ihanaa päivää kaikille !! :heart:
Ä "äityli" Vieras 11.08.2013 #3 HUOMENTA !!!! vettä sataa ja on satanut koko yön Itä - Suomessa ...... tylsää .... Marabou , luulin jo , että a) olet nukkunut "pommiin" b) hyljännyt huomenen toivotukset Reactions: marabou
HUOMENTA !!!! vettä sataa ja on satanut koko yön Itä - Suomessa ...... tylsää .... Marabou , luulin jo , että a) olet nukkunut "pommiin" b) hyljännyt huomenen toivotukset
feger Tunnettu jäsen 21.09.2004 31 708 918 113 Everywhere 11.08.2013 #4 Huomenta! Aika pilvisen ja kostean oloinen päivä. Kävin jo tunnin hengailemassa ulkona koirien kanssa. Aika laiskaa menoa oli. Kohta lähden pikkukoiran kanssa tutustumaan ja ihmettelemään muita koiria. Sitten iltapäivällä ehkä toisen koiran kanssa jälkiharrastuksen pariin.
Huomenta! Aika pilvisen ja kostean oloinen päivä. Kävin jo tunnin hengailemassa ulkona koirien kanssa. Aika laiskaa menoa oli. Kohta lähden pikkukoiran kanssa tutustumaan ja ihmettelemään muita koiria. Sitten iltapäivällä ehkä toisen koiran kanssa jälkiharrastuksen pariin.
marabou Aktiivinen jäsen 28.07.2005 10 502 1 36 11.08.2013 #5 [QUOTE="äityli";28839420]HUOMENTA !!!! vettä sataa ja on satanut koko yön Itä - Suomessa ...... tylsää .... Marabou , luulin jo , että a) olet nukkunut "pommiin" b) hyljännyt huomenen toivotukset[/QUOTE] enhän mä teitä hylkää. En ihan joka aamu olekaan tänne ehtinyt Mutta mukava kun joku lukee ja iloisesti vastailee huomeniin Ihanaa päivää sinullle. TOivotaan ettei siellä koko päivää sada.
[QUOTE="äityli";28839420]HUOMENTA !!!! vettä sataa ja on satanut koko yön Itä - Suomessa ...... tylsää .... Marabou , luulin jo , että a) olet nukkunut "pommiin" b) hyljännyt huomenen toivotukset[/QUOTE] enhän mä teitä hylkää. En ihan joka aamu olekaan tänne ehtinyt Mutta mukava kun joku lukee ja iloisesti vastailee huomeniin Ihanaa päivää sinullle. TOivotaan ettei siellä koko päivää sada.
Rähinä-Reetta Aktiivinen jäsen 23.07.2012 7 951 1 36 11.08.2013 #6 Huomenta! Jösses, mä luulin että on lauantai... Mitenhän nyt noin. Koulut alkaa täällä huomenna, karseaa...
Huomenta! Jösses, mä luulin että on lauantai... Mitenhän nyt noin. Koulut alkaa täällä huomenna, karseaa...