reimatec vai ticket to heaven talvihaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Henna:
Meillä 2-vuotiaalla ollut tämän talven Reimatecin haalari ja housut+takki käytössä. Molemmat yhä kuin uusia, eivät ole kuluneet miksikään, vaikka poika rymyää jo kovasti, myös päiväkodissa. Muista en tiedä, mutta nämä olleet loistavia. Nyt olen yrittänyt löytää aleista ensi talveksi vastaavia, mutta kyllä on Reimatecit tänä talvena tosi rumia, en löydä mitään mieleistä pojalle. Ärsyttää. Missä on kaikki kivat värit? Lähes pelkkiä perinteisiä "poikavärejä" vaan kaikki. Starr limenvihreenä olis kiva, mutta sitä en enää löydä mistään Espoossa. Osaako joku kertoa missä sitä olisi koossa 98? Olisin kiitollinen tiedosta.

Starria oon nähnyt ainakin Hoplaan nettikaupassa. Koko-jutuista en sitte tiedä, mitä jäljellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ticket!:
Meillä on 2- vuotiaalla Ticketin baby baggie ja on ollut todellä hyvä. Tänä talvena on saanut kokeilla kaikki ääripääkelit, kun ensin oli loskainen ja rapainen alkutalvi ja päiväkodin pihaakin jouduttiin hiekottamaan. Täällä valitetaan säännöllisesti kun kaupunki käyttää hiekottamiseen renkaantappajasoraa ja sitä samaa oli päiväkodin pihassakin. 2- vuotias istuu vielä paljon maassa ja myöskin ryömii ja silti haalarissa ei ole minkäänlaista kulumista havaittavissa missään. Kovimmillakaan pakkasilla ei ole lasta palellut, vaikkai alla ole ollut kuin ohut villahaalari (itse pakkasin päälleni monta kerrosta villaa, erikoisalusasuja ynnä muuta, että selvisin edes töihin). Ensi syksynä, en edes harkitse mitään muuta merkkiä, vaikka kallis haalari onkin.

Lisään vielä, että meillä ei kyllä ole ollut mitään ongelmaa pukemisenkaan suhteen, vaikka hieman pullearaajainen lapsi onkin. Totta on että ovat hiukan jäykemmät kuin monissa muissa haalareissa, mutta kyllä ne pysyykin paljon paremmin. Hihoissa on vielä erilliset lumilukot, mutta ihan helposti niidenkin läpi on rukkaset saatu. Päiväkodissakin ovat kiitelleet kun niin hyvin pysyy rukkaset paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
ÄLÄ OSTA TICKETIÄ! Sorry, oli pakko huutaa... Itse ostin alle 2 vuotiaalle Ticketin haalarin ja se on kyllä ehdottomasti surkein haalari ikinä pukea päälle. Hihan- ja lahkeensuut on niin tiukat, ettei kenkiä ja tumppuja meinaa millään saada niiden sisään. Tai itse asiassa tumppuja ei ede saa. Ostin myös ticketin toppatumput, jotka ovat nyt jääneet käyttämättä, koska ne eivät mahdu hihan sisään, eikä myöskään päälle. Ennen rauhallisista pukemishetkistä on pojan kanssa tullut yhtä taistelua, kun poika kuumissaan turhaantuu, kun haalarin pukeminen kestää niin kauan. Tai oikeastaan itku alkaa nykyisin jo silloin, kun sanon, että mennään ulos ja loppuu vasta kun pukeminen saadaan vihdoin loppuun. Joo ja meidän poika on ihan normaali hoikka lapsi, että syy ei voi olla liian paksut jalat tai kädet...

Jaa, ei minusta vaan. Hyvä on, että napakat on, ettei lumi mee sisälle. Tumput mahtuu hyvin alle, tietty lapsi ei niitä kyllä saa millään ilveellä pois kädestään. Ne tietty laitetaan eka päälle ja sitten vasta hiha :whistle: Fleecevuori on jähmeä, sen myönnän. Mutta kyllä tuo 3.5vee vaatteet päällensä ja pois saa ihan vauhdilla, kun vähän yrittää. Takin kanssa toki täytyy auttaa.

Meillä on takki&housut ja ihan ensi vuodeksikin ostin saman malliset. Mutta makuasioitahan nämä ovat. Vaihtoehtoja on paljon ja ihanaa, kun jokaisella lapsella ei ole sama vaate päällä :D

Yhteistyössä