reimatec vai ticket to heaven talvihaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
yritän metsästää ens talveksi silloin reilu 1v. pojalle toppahaalaria, kumpi parempi reimatec vai ticket to heaven? ticketillä pidän siitä baggie mallin haalarista. hintaa molemmille tulee reilusti vaikka ostasin käytettynä huutonetistä mut haluaisin kerralla hyvän:)

Kummallakin on lapsi selvinnyt talvesta hengissä. Minusta Ticketit ovat olleet paksumman oloisia. Viimeaikoina olen enemmän ostanut tickettiä.

Mutta noin pienelle suosittelen myös Lenneä - erittäin lämpimiä ja ihan yhtä hyvin vedenpitäviä (Activekankaalla).

Oikeasti vaihtoehtoja on paljon enemmän kuin nämä kolme...

Meillä on kokemusta vain tuosta Ticket to heavenin babybaggiesta ja mun mielestä se on ainakin ollut tosi hyvä. Lämmin, hyvää matskua ja käytännöllinen. Esim. babybaggiessa kaksi vetskaria, mitkä menee jalkoihin asti, eli haalari on helppo pukea vauvallekin.

Molemmat. :D

Mutta jos on pakko valita vaan toinen, ottaisin varmaan tuon ikäiselle Ticketin. Ainakin jos teilläpäin on vielä oikeita pakkastalvia luvassa. Jos suurin osa talvesta on loskaa ja räntää (tai vetistä kuraa) niin sitten Reimatec. Ja silloinkin joku harmaa, ruskea tms, en itse jaksaisi että ainoa haalari olisi aina likaisen näköinen.

Mutta meillä on usein ollut molemmat, tai jopa yhteensä kolme (tai neljä, tai...). :whistle:

Meidän tytöllä on se babybaggie-haalari. Ihan hyvä, kun siinä on pepussa vahvikkeet (jos lapsi istuu paljon lumella, niin pysyy takamus lämpöisenä ). muuten tuo haalari on melko paksun oloinen, mutta ihan hyvin tuo tyttö sen kanssa liikuskelee ja möyrii.

Jos asutte paikassa jossa talvella useammin pakkasta kuin plussaa tai jos lapsesi ei ole ihan hirveä kuumakalle niin ehdottomasti ticketin baby baggie, Reimatecissä palelee jo pikkupakkasella, se on ainakin käytettynä ihan vaan loskakelin haalari. Nostan vielä ton aamullisen tickethehkutusketjun sulle :)

Meillä 2-vuotiaalla ollut tämän talven Reimatecin haalari ja housut+takki käytössä. Molemmat yhä kuin uusia, eivät ole kuluneet miksikään, vaikka poika rymyää jo kovasti, myös päiväkodissa. Muista en tiedä, mutta nämä olleet loistavia. Nyt olen yrittänyt löytää aleista ensi talveksi vastaavia, mutta kyllä on Reimatecit tänä talvena tosi rumia, en löydä mitään mieleistä pojalle. Ärsyttää. Missä on kaikki kivat värit? Lähes pelkkiä perinteisiä "poikavärejä" vaan kaikki. Starr limenvihreenä olis kiva, mutta sitä en enää löydä mistään Espoossa. Osaako joku kertoa missä sitä olisi koossa 98? Olisin kiitollinen tiedosta.

Lassie tec ;)
Mut nuista meillä ei ole kokemusta ko reimatecistä. Ja muuta vikaa ei ole ku ajan kans niistä kuluu lämpö. Puhki meillä ei ole kukaan rymyäjä niitä saanu. Ja monta vuotta olleet käytössä.

Remu, meillä Reimatecit ei kestä, saumat rispaa ja painatukset irtoaa parilla käyttökerralla, reklamaatiot on todella hankalia vaikka on selkeet valmistusvirheet. Myös kankaat on muuttuneet heikommiksi. Kurjaa kun on kaunis ja hyvin istuva vaate, mutta... Jonathan on varmaan ihan hyvä, mutta jotenkin tönkön oloinen, ne ei istu päällä kauniisti!

Reimatec, meillä kestäny erittäin hyvin!
Mitä kokoa haet? Reimat on todella reiluja kokoja, kannattaa muistaa se!
Nettikaupoissa on menossa alet, niistä saattaa vielä löytyä just Reimateciä..

ÄLÄ OSTA TICKETIÄ! Sorry, oli pakko huutaa... Itse ostin alle 2 vuotiaalle Ticketin haalarin ja se on kyllä ehdottomasti surkein haalari ikinä pukea päälle. Hihan- ja lahkeensuut on niin tiukat, ettei kenkiä ja tumppuja meinaa millään saada niiden sisään. Tai itse asiassa tumppuja ei ede saa. Ostin myös ticketin toppatumput, jotka ovat nyt jääneet käyttämättä, koska ne eivät mahdu hihan sisään, eikä myöskään päälle. Ennen rauhallisista pukemishetkistä on pojan kanssa tullut yhtä taistelua, kun poika kuumissaan turhaantuu, kun haalarin pukeminen kestää niin kauan. Tai oikeastaan itku alkaa nykyisin jo silloin, kun sanon, että mennään ulos ja loppuu vasta kun pukeminen saadaan vihdoin loppuun. Joo ja meidän poika on ihan normaali hoikka lapsi, että syy ei voi olla liian paksut jalat tai kädet...

Meillä on 2- vuotiaalla Ticketin baby baggie ja on ollut todellä hyvä. Tänä talvena on saanut kokeilla kaikki ääripääkelit, kun ensin oli loskainen ja rapainen alkutalvi ja päiväkodin pihaakin jouduttiin hiekottamaan. Täällä valitetaan säännöllisesti kun kaupunki käyttää hiekottamiseen renkaantappajasoraa ja sitä samaa oli päiväkodin pihassakin. 2- vuotias istuu vielä paljon maassa ja myöskin ryömii ja silti haalarissa ei ole minkäänlaista kulumista havaittavissa missään. Kovimmillakaan pakkasilla ei ole lasta palellut, vaikkai alla ole ollut kuin ohut villahaalari (itse pakkasin päälleni monta kerrosta villaa, erikoisalusasuja ynnä muuta, että selvisin edes töihin). Ensi syksynä, en edes harkitse mitään muuta merkkiä, vaikka kallis haalari onkin.

Yhteistyössä