reimatec ja remu haalarit: 86cm vai 92cm?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Lahjaksi olisin ostamassa joko reimatecin tai remun haalarin... lapsi 85cm pitkä, kumpi koko olisi parempi 86cm vai 92cm? 92cm näytti suurelta hengarissa mutta mietin onko 86cm sit heti pieni.

Mä ostaisisn tuon 92.Kintaiden ja kenkien kanssa menee,eikä näytä liian isolle.
Meillä nyt tyttö n.90cm ja on jo viimetalvena joulun jälkeen käyttänyt tuota 92 reimatecia,edelleen menee päälle.

Meillä poika oli kesäkuussa 85cm pitkä ja Reimatecin vk-haalari oli keväällä reilu ja syksyllä aika passeli, että 86cm voisi ehkä olla hyvä, jos nyt siis talveksi haalaria ostat.

Mulla 2 vuotias ja n.92 cm pitkä. Reimatecin 92 menee varmaan nippa nappa tämän vuoden. Tosin punteista alkaa olemaan kohta lyhkänen. Vuodenvaihteen jälkeen kovilla pakkasilla otetaan varmaan käyttöön kaapissa odottava Reimatecin 98 cm. Mä tykkään kyllä pitää ns. reilua haalaria, ettei kiristä mistään kun peuhaa ulkona. Reilumpaan kokoon mahtuu myös välivaatekerta. Vähän hankalaa on mulla aina koon arviointi, kun itse ostan aina puolivuotta aiemmin -50% alesta haalarit. Ota se isompi koko. Nopeesti lapset kasvaa :)

Eli joululahjaksi? Jos lapsi on nyt 85, niin jouluna hän on jo 86, eli keväämmällä 86 voi olla jo nafti. Riippuu niin lapsen mallistakin, Remu on muuten reilu mutta hihat on suht lyhyet, eli jos on pitkäkätinen tai roteva/pyröeä lapsi niin sit ainakin se isompi. Jos on siro kirppu, niin 86 varmaan riittää jopa paksun villapaidan kanssa. Käyttääkö lapsen äiti mielellään reiluja vai niukkoja vaatteita?

Lisään vielä, että meillä on tytöllä, joka nyt noin 92,5cm pitkä ja siro, Reiman 98cm toppahaalari. Ja tuo koko on just oikein hyvän kokoinen. Että silläkin ottaisin sen isomman koon.

Tyttö 2v ja 86cm. 92cm Reimatec ollut keväästä asti (siis välikausi-haalari) ja menee varmasti vielä ensi keväänäkin. 1v oli n.74cm ja oli 86 haalari. Reiluja toki muttei liikaa. Tykkään että saa olla reilu, jos mahdollisuus kiristää vyötäröltä. Ja ihan normipainoinen on.

Yhteistyössä