Reimatec haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuva

Vieras
Hei ehtisikö joku katsomaan mitä Reimatecin talvihaalarin tuotelapussa sanotaan? Ostin Huutonetistä kuukausi sitten haalarin ja myyjä väitti tuotteen olevan välikausihaalari mutta nyt olen alkanut epäilemään että onkin talvihaalari kun on aika paksu. Lapussa lukee: 70% Polyamiidi, 30% Polyuretaani Vanu 100% Polyamidi Vuori 100% Polyamidi. Mikäli epäilyni osuvat oikeen miten voisin pyytyy myyjältä hyvitystä? Takaisin en pukua rupea lähettämään kun ollaan sitä jo käytetty. Postikulutkin kun ovat 8 euroa. Iso kiitos jos joku viitsisi auttaa.

Minä soittaisin/laittaisin sähköpostia ja kysyisin ensin kuinka myyjä haluaa toimia. Katso mitä ehdottaa... Minä kyllä vaatisin rahat takaisin postikuluineen ja lähettäisin haalarin takaisin vaikka oliskin käytetty. Varsinkin jos ei olis ollu toppahaalarille käyttöä...

Se on varmaan kymmenissä pesuissa latistunut niin, ettei myyjä kehdannut sitä talvihaalarina myydä. Jokatapauksessa olet saanut väärän tuotteen ja voit pyytää joko hinnan alennusta tai kaupan purkua.

Kävi mielessä kun tuolla on noita jotka ostavat kirpputoreilta yn, ja myyvät huutiksessa.
Olisiko joku ostanut haalarin ja ei ole ymmärtänyt olevan toppahaalari...kun reimatecit ovat ohuehkon tuntuisia toppamallissakin.
Tiedän yhdenkin kuusikymppisen täti ihmisen joka ostelee lastenvaatteita kirppikseltä myyntiin ja ei varmasti ole ihan ajantasalla noista haalareista yn.

Otan tänään vielä myyjään yhteyttä joka ei ole mulle edes palautetta viitsinyt antaa vaikka itse annoin hänelle suositteluni mutta nyt on mieli muuttunut... Toisaalta sain melko edullisesti(32e) talvihaalarin mutta sille ei ole tarvetta koska on jo 2 talvipukua valmiina. Ja puku on kyllä sen verran ohuen tuntuinen että en tiedä olisiko edes lämmin. Olkaa tarkkana huutonetissä!

Yhteistyössä