T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttää, HIRVEESTI, kun täällä meillä kaikki Reiman vaatteet ovat rumia ja yksivärisiä. Sisäänostajat suosivat perushuttua, joka menee paremman puutteessa kaupaksi... Pojille on vain perusjuttuja, mustaa ja harmaata!
Linkkien kuosit ovat tosi nättejä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..
Polarn o. pyret?
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..
Polarn o. pyret?
Alkuperäinen kirjoittaja takki:http://www.reima.fi/fi/mallisto/nias/
Mitä mieltä tästä kuosista?
Alkuperäinen kirjoittaja takki:http://www.reima.fi/fi/mallisto/nias/
Mitä mieltä tästä kuosista?
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Siis onko jotain nettikauppaa mistä saa Reimaa?