Reiman vaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ärsyttää, HIRVEESTI, kun täällä meillä kaikki Reiman vaatteet ovat rumia ja yksivärisiä. Sisäänostajat suosivat perushuttua, joka menee paremman puutteessa kaupaksi... Pojille on vain perusjuttuja, mustaa ja harmaata!

Linkkien kuosit ovat tosi nättejä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ärsyttää, HIRVEESTI, kun täällä meillä kaikki Reiman vaatteet ovat rumia ja yksivärisiä. Sisäänostajat suosivat perushuttua, joka menee paremman puutteessa kaupaksi... Pojille on vain perusjuttuja, mustaa ja harmaata!

Linkkien kuosit ovat tosi nättejä!

Täysi peesi. Just tänään katsottiin mm. Stokkalla Reiman vaatteita ja kaikissa oli sitä harmaata. Miksi ihmeessä ei voida käyttää värejä.
 
Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..
 
Mä en tykänny tytön takista enkä siitä pojan (oliks se) takistakaan. Liian kirjavia ja värikkäitä mun makuun.
Vieras kyseli perus punaista vk pukua. Reimalla on ainakin ollut, tän kevään malleista en tiedä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..

Polarn o. pyret?

Mutta ei ole rahaa laittaa ihan noin montaa euroa..
Eli perus punaista ei enään saa, kaikki on nykyään pinkkiä tai uusretroa kirjavaa. yäks. kulkekoon tyttö siis sinisissä
 
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos teillä rahaa ostaa niin ostakaa esim molokidsin tai minymon vaatteita, siellä löytyy värejä.. Mutta mistä saan perus punaisen vk-puvun? 68-74cm koossa? inhoan pinkkiä..

Polarn o. pyret?

moonkidsillä saattaa kanssa löytyä, en tosin ole varma, onko kevään väri punanen vai pinkki..
 

Yhteistyössä