Reima-tec mamma ja ylpeä siitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reima-mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ja huutonetissä kaupataan reimatecejä.. "pidetty vain parempana pukuna kaupassa ja kylässä". Mitä järkeä kun ulkoiluunhan ne on tarkotettu. =O Halpahallin haalari menee kyllä sit kauppa ja muilla asioilla. Mut nää on tieten just niitä joilla se on näyttelyvaate?? Meillä se ostetaan alesta puoleen hintaan ja se on se rymyvaate pihalle.

Mutta siinä on tietty se pointti et reimatecistä saa huutiksessa vielä hyvän hinnan kun on siistissä kunnossa eli pidetty pari kertaa kauppareissulla. Eihän sille loppupeleissä sit niin hirveesti hintaa jää. Ja parhaassa tapauksessa se on ostettu alunperin alesta puoleen hintaan. Mut ei silti ymmärrä jos sitä ei raaski pihalla pitää!

meillä ainoat mistä poika ei saa polvia puhki on haalarit joissa cordurakangasta alaosa.NÄitä esim reimatec+,superremu ja rasavilin cordurahaalari.Kokeileppa jos et oo kokeillu.Pitää kyllä rymytä aikalailla että ne saa rikki.

minulla kokemusta vain reimatecista, ticketistä ja popista, ja näistä reimatec ehdottomasti ollut paras. tosin itse en kauneudesta juuri tiedä kun reimatecit on yleensä minusta karseen näköisiä (niitä kivoja ei löydy kaupoista) verrattuna noihin muihin merkkeihin. mutta joo- meillä lapsille ostetaan vain se 1 haalari/kausi ja sillä mennään niin tarhassa/metsässä/kauppareissussakin eli käyttöönhän ne puvut on tarkoitettu tai jotain...ja kaupassa autoillen voi mennä myös fleesen tai villahaalarin kans, olenko siis vähän ulalla tässä ykkös ja kakkospukumeiningissä:)

Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:
minulla kokemusta vain reimatecista, ticketistä ja popista, ja näistä reimatec ehdottomasti ollut paras. tosin itse en kauneudesta juuri tiedä kun reimatecit on yleensä minusta karseen näköisiä (niitä kivoja ei löydy kaupoista) verrattuna noihin muihin merkkeihin. mutta joo- meillä lapsille ostetaan vain se 1 haalari/kausi ja sillä mennään niin tarhassa/metsässä/kauppareissussakin eli käyttöönhän ne puvut on tarkoitettu tai jotain...ja kaupassa autoillen voi mennä myös fleesen tai villahaalarin kans, olenko siis vähän ulalla tässä ykkös ja kakkospukumeiningissä:)

Meillä lapset on ainakin niin sottapyttyjä että en kyllä kehtaa viedä heitä ulkoiluhaalarissa kauppaan tai kylään koska en jatkuvasti jaksa jynssätä haalareita puhtaiksi.Eli ulkoiluhaalarit on sen näkösiä ku on(eli likaisia kuin mitkäki)ja sit ku lähdetään kauppaan,kylään tms niin puetaan toiset vaatteet (jotka meillä on yleensä housu ja takki-yhdistelmä koska se on käytännöllisempi esim kaupungilla)joiden ei todellakaa tartte olla vedenpitävät tai merkkivaatteet,pääasia että ovat nätit. LIsäksi on hyvä olla jotain varalla jos ulkoilupuku on vaikka pyykissä tms että on jotain mitä panna päälle.Tämä siis vähimmäismäärä millä pärjätään:2 asua.TÄllä hetkellä 5 vuotiaallamme on 4 välikausiasua:2 haalaria (superremu ja ticket to heaven),ja 2 takki-housuasua(käytettynä ostettu reima sekä yesyestuotteen takkihousuasu).Pienemmällä on "vain" yksi ulkoiluhaalari ja yksi takkihousuasu.Tämä siksi että en halua kuljettaa lapsia likaisissa ulkovaatteissa "ihmisten ilmoilla" eli kaupassa ym.Kun on useampi asu niin edes joku on aina puhtaana ;)

Alkuperäinen kirjoittaja -10 pistettä:
Ap on huono provo. Heti paljastuu, ettei omista yhtään reimateciä, kun ei osaa edes kirjoittaa merkin nimeä. :D

No eiköhän tuon kirjotusasun voi helposti tarkistaa vaikka netistä jos se on tärkeä. Ei se taida kertoa siitä omistaako kyseistä merkkiä vai ei. Korkeintaan siitä että se itse merkki ei ei ole tärkeä vaan tuote sen takana.

Meillä on Reimateciä siinä missä Legoa, Tickettiä ja Lenne Activea. Viime aikoina olen huomannut ostavani eniten Lenne Activea. Olen esim. erittäin tyytyväinen 2v pojan välikausipukuun kyseistä merkkiä. Miksikään ei ole mennyt ja kuivana on poju pysynyt. Voisinpa jopa väittää että yhtä hyvänlaatuista on kuin Reimateckin.

Alkuperäinen kirjoittaja reima-mamma:
Meidän lapsella ei vielä kertaakaan ollu ulkoiluun muuta hyvää pukua ku Reimatec. Ticket on nyt syyspukuna ja on ihan ok. Tähti Jonathaniin olin tosi pettyny ja Legon haalari oli päällä kerran..meni saman tien tuttavan lapselle kun suostu sen ilman ottamaan. Eli mä olen reimatecin hyväksi havainnu ja enää en muita ees kokeile!!

En mä oo kuullut kun "Marimerkko-äideistä" puhuttavan.

Miten kukaan jaksaa miettiä noin paljon jotain vaatemerkkiä??? Siis oikeesti, hajotkaa.

pettymys oli ne raitahaalarit tänävuonna, saas nähdä tuleeko meille enää täydellä hinnalla ostettua reimaa. molemmat on melkein puhki kuluneitä (molemmilla lapsilla on noiden lisäksi 3 muuta vk asua) ja vaaleanpunaisesta on vaikeaa saada MITÄÄN tahroja irti!

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja reima-mamma:
Meidän lapsella ei vielä kertaakaan ollu ulkoiluun muuta hyvää pukua ku Reimatec. Ticket on nyt syyspukuna ja on ihan ok. Tähti Jonathaniin olin tosi pettyny ja Legon haalari oli päällä kerran..meni saman tien tuttavan lapselle kun suostu sen ilman ottamaan. Eli mä olen reimatecin hyväksi havainnu ja enää en muita ees kokeile!!

En mä oo kuullut kun "Marimerkko-äideistä" puhuttavan.

Miten kukaan jaksaa miettiä noin paljon jotain vaatemerkkiä??? Siis oikeesti, hajotkaa.

Meilläpäin se on "lesta-raitaa"

Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Meillä on Reimateciä siinä missä Legoa, Tickettiä ja Lenne Activea. Viime aikoina olen huomannut ostavani eniten Lenne Activea. Olen esim. erittäin tyytyväinen 2v pojan välikausipukuun kyseistä merkkiä. Miksikään ei ole mennyt ja kuivana on poju pysynyt. Voisinpa jopa väittää että yhtä hyvänlaatuista on kuin Reimateckin.

mä taas totesin Lenne activen ihan sekundaksi.Ostin pojalle (silloin 4v) Lenne active välikausihaalarin ja se sai sen rikki kahdessa viikossa.Samoin kävi toppahaalarille.En enää ikinä osta sitä kuin korkeintaan autoilu/kyläilyasuksi.Ulkoilussa ei kestä.Kaksvuotiaalla saattaa vielä kestää mutta odota pari kolme vuotta niin leikit muuttuu rajummiksi ja haalari saa kyytiä.Meillä tällä rasavillillä pojalla ainoat joista on jääny pidettävää nuoremmalle sisarukselle on haalarit,joissa cordurakangas.