Reima-tec mamma ja ylpeä siitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reima-mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reima-mamma

Vieras
Meidän lapsella ei vielä kertaakaan ollu ulkoiluun muuta hyvää pukua ku Reimatec. Ticket on nyt syyspukuna ja on ihan ok. Tähti Jonathaniin olin tosi pettyny ja Legon haalari oli päällä kerran..meni saman tien tuttavan lapselle kun suostu sen ilman ottamaan. Eli mä olen reimatecin hyväksi havainnu ja enää en muita ees kokeile!!

Mä en :( Pidän hirveesti Reimateceistä, mutta MIKSI ne on huonontanut laatuaan. Monet vuodet olen ostanut Reimateceja, mutta nyt ihan selvästi ovat huonontaneet laatua. Mulla on kolme lasta kahden vuoden ikähaitarilla, niin mä tiedän! Hinta on hyvä, mutta moninkertaisesti huonompi.

Ostin aikoinaan Reimaa sen vuoksi, kun on laaduasta, kaunista ja hyvää. Pelkkä kaunes ei enää riitä. Ikävä kyllä. Merkin vaihto edessä. :(

Mä ostan yleensä myös alesta. Tulevalle talvelle on reimatec housut+takki jotka makso viime kevättalvella 60e. Saan vielä melkeen omani pois huutiksess kevätpuolella!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä en :( Pidän hirveesti Reimateceistä, mutta MIKSI ne on huonontanut laatuaan. Monet vuodet olen ostanut Reimateceja, mutta nyt ihan selvästi ovat huonontaneet laatua. Mulla on kolme lasta kahden vuoden ikähaitarilla, niin mä tiedän! Hinta on hyvä, mutta moninkertaisesti huonompi.

Ostin aikoinaan Reimaa sen vuoksi, kun on laaduasta, kaunista ja hyvää. Pelkkä kaunes ei enää riitä. Ikävä kyllä. Merkin vaihto edessä. :(

Siis pidän. Tuo hymymerkki kääntää ihan nurinnisoin tuon lauseen!!

Miksi turhaan vaihtaa hyväksi havaittua toimintatapaa? Jos joku tietty merkki miellyttää, eikä ole koskaan tuottanut pettymystä, niin turha ostaa muuta.

En mä kyllä tiiä, pitäiskö siitä asiasta erityisen ylpeä olla. Tai edes sen kummemmin tietoisesti sitä ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja reima-mamma:
Meidän lapsella ei vielä kertaakaan ollu ulkoiluun muuta hyvää pukua ku Reimatec. Ticket on nyt syyspukuna ja on ihan ok. Tähti Jonathaniin olin tosi pettyny ja Legon haalari oli päällä kerran..meni saman tien tuttavan lapselle kun suostu sen ilman ottamaan. Eli mä olen reimatecin hyväksi havainnu ja enää en muita ees kokeile!!
MISSÄ NÄITÄ REIMA-TECCEJÄ OIKEIN LÖYTYY?

Meilläkin paljon Reima-Teciä käytetty läpi vuosien. Sunnuntaina myyn kirpparilla ison rivin (toistakymmentä) sekä välikausi- että talvihaalareita. Joukossa ehkä 1 tai 2 ei-kosteussuojattua, muut kaikki just Reima-Teciä, Remua, Lenneä. Hinnat sopuisaa 5? luokkaa...

Tässä aloituksessa on ihan parasta tuo kirjoitusasu. "Reima-tec mamma" Eli edelleen mistä näitä Reima-tec mammoja oikein tulee????? Mä en tiedä kuin Reiman valmistajana ja Reimatec on taas sitten jotain muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja tää Reimatec on hyvä:
Tässä aloituksessa on ihan parasta tuo kirjoitusasu. "Reima-tec mamma" Eli edelleen mistä näitä Reima-tec mammoja oikein tulee????? Mä en tiedä kuin Reiman valmistajana ja Reimatec on taas sitten jotain muuta...

Meni korkeelta ja kovaa tää sun juttu. =O

reimatec on sellanen tunnettu vanha laatumerkki ja tuntuu että moni kuvittelee olevansa jotenki parempaa kastia pystyessään ostamaan sellasen lapselleen.Ihan niinkuin se korottais jotenki ihmisarvoa ku on reimatec päällä. Ei siinä,itse toki ostan myös laatuhaalarit mutta puhtaasti vain siksi että en halua laittaa rahaa huonoon tavaraan.Haluan että lasten ulkovaatteet on täysin veden- ja tuulenpitäviä sekä kulutusta kestäviä.Merkin vuoksi en osta mitään. Itse oon käyttäny lapsilla reimatecia,remua,superremua,greenhillia,tickettiä ja rasavilia.Täytyy sanoa,että oman kokemukseni perusteella reimatec on ainoa haalari joka pitää ihan oikeasti vettä,muista se tulee ennemmin tai myöhemmin läpi.Mutta tavallinen reimatec ei kestä kovin hyvin kulutusta,ainaki meidän poika sai viime talvena reimatecin rikki.Haalarit,joissa corduraa alaosa,ovat kestävimpiä.Nyt pojalla välikausihaalarina superremu ja hyvältä vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Tulee mieleen ku näen aikuisen tai lapsen päällä Reiman tai tecin vaatteet että ostettu vaan sen takia ku siinä tulee se Reima/tec.

kyllä mä ainaki tiedän äitejä jotka todella tekee näin:ostavat vain siksi että lukee reima tai reimatec että saavat näytellä lapsia merkkikuteissa toisille.Itse ostan vaikka halpahallista jos vaan saan sellaista laatua kuin haluan.Mutta siitä kaupasta en oo ikinä löytäny vedenpitäviä vaatteita.

Ja huutonetissä kaupataan reimatecejä.. "pidetty vain parempana pukuna kaupassa ja kylässä". Mitä järkeä kun ulkoiluunhan ne on tarkotettu. =O Halpahallin haalari menee kyllä sit kauppa ja muilla asioilla. Mut nää on tieten just niitä joilla se on näyttelyvaate?? Meillä se ostetaan alesta puoleen hintaan ja se on se rymyvaate pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ja huutonetissä kaupataan reimatecejä.. "pidetty vain parempana pukuna kaupassa ja kylässä". Mitä järkeä kun ulkoiluunhan ne on tarkotettu. =O Halpahallin haalari menee kyllä sit kauppa ja muilla asioilla. Mut nää on tieten just niitä joilla se on näyttelyvaate?? Meillä se ostetaan alesta puoleen hintaan ja se on se rymyvaate pihalle.

JUST TÄÄ!!!Mulla on yks kaveri joka ostaa lapsilleen aina kaks haalaria:reimatecin ja sit jonku lassien tai muun vastaavan. Ja arvatkaaa mitä:lassie on tarha/ulkoilupuku ja reimatec pannaan päälle ku mennään kauppaan ja kylään.MITÄ JÄRKEÄ SIINÄ ON???Sen,joka tekee näin,täytyy olla juuri niitä jotka ostaa sen reimatecin vain sen takia että saavat näytellä niitä muille.Itse ostan myös kaks pukua lapsilleni:reimatecin ja lassien.Mutta meillä reimatec on nimenomaan ulkoilua varten.Ne on ostettu sitä varten että niillä saa rymytä pihalla niin paljon kuin sielu sietää ja lassieta käytetään kauppa ja kyläreissuilla koska olishan se rahantuhlausta ostaa kosteussuojattu puku käyttöön jossa sen ominaisuuksilla ei tee yhtään mitään...