Ostin ekaluokkalaiselle vaaleenpunaset, vuorelliset Reima-kumisaappaat syyskuussa. Nyt saappaat on jo atomeina,ihan selkeästi haurastuneet, ei repeytyneet mihinkään. Miten voi olla noin kalliit saappaat noin huonot?? Meillä on 5e saappaatki kestäneet jo kolmannelle lapselle, eikä ole mitään haurastumisen jälkiä näkyvissä. Kyllä ottaa päähän, torstaina vasta tulee rahaa että sais uudet ostettua.