K
kohti normaalia
Vieras
Atkinsin tai South Beach diettiä? Millaiset kokemukset noista? Olen itse Zonella saanut 8 kg pois 3kk:ssa ja sen jälkeen 2,5 kk junnannut paino samassa ja ajattelin kokeilla jompaa kumpaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sdf:-8kg/3kk ei ole kyllä yhtään mitään. Ilmeisesti kalorivajeesi on niin vähäinen, ettei ole ihme, jos painonpudotus on pysähtynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sdf:-8kg/3kk ei ole kyllä yhtään mitään. Ilmeisesti kalorivajeesi on niin vähäinen, ettei ole ihme, jos painonpudotus on pysähtynyt.
Olen kalorilaskuriin merkinnyt syömiseni ja siihen olen laittanut että laihdutustahti olisi 0,5 kg viikossa. Pitää säätää sitä ja etsiä sopiva
Alkuperäinen kirjoittaja sdf:-8kg/3kk ei ole kyllä yhtään mitään. Ilmeisesti kalorivajeesi on niin vähäinen, ettei ole ihme, jos painonpudotus on pysähtynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sdf:-8kg/3kk ei ole kyllä yhtään mitään. Ilmeisesti kalorivajeesi on niin vähäinen, ettei ole ihme, jos painonpudotus on pysähtynyt.
Olen kalorilaskuriin merkinnyt syömiseni ja siihen olen laittanut että laihdutustahti olisi 0,5 kg viikossa. Pitää säätää sitä ja etsiä sopiva
Se 0,5kg/vko on aivan sopiva eikä suositellakaan mitään kiritahtia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sdf:-8kg/3kk ei ole kyllä yhtään mitään. Ilmeisesti kalorivajeesi on niin vähäinen, ettei ole ihme, jos painonpudotus on pysähtynyt.