Reilua autokauppaa?

Siis oikeesti.. tällä akalla vetäs vee itutus käyrä kaakkoon ja kovaa..

Mutta siis..

Koko viikko on katseltu erästä autoa ja kyseisen auton myyjälle soitettu pariinkin otteeseen. Huomiseksi oli sitten sovittu että mennään kyseistä autoa katsomaan ja ostamaan jos osoittautuu ilmoituksen mukaiseksi.
Aika sovittiin tarkkaan ja myyjältä tuli sähköpostilla osoitekkin.

Äskenpä tuo pa*kiainen soitti miehelle ja kysäs, että ettehän te oikeesti ole sitä autoa tulossa ostamaan :eek: :headwall: :headwall:
No totta helvetissä oltiin menossa ostamaan.. pankistakin autolaina käytiin tänään hakemassa.. Nyt kyllä vatuttaa ja rankasti :headwall: :headwall: |O

sinne meni meikeläisen unelma pirssi, vastaavia kyllä löytyy mutta ei niin hyvillä varusteilla kun tuo kyseinen...

Saako oikeesti noin tehä että laittaa jotain myyntiin ja sitten kun ostaja on menossa ostamaan niin myyjä ilmottaa että en mä myykkään..

No poistihan tuo mulkero sen ilmotuksensa netistä sentään kun ei sitten olekkaan myymässä.. |O
 
possu
Aika veemäisen tempun teki!:eek:
Toivottavasti löydätte paremman samaan hintaan! En tiiä missä asut, mut ite huomasin, et e-suomessa on halvemmat autot ku täällä pohjosessa tai keski-suomessa. Me käytii sieltä hakemassa, säästettiin varmaan pari tonnia ainaki!
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Muuttiko se myyjä siis mielensä, vai saiko kenties jo myytyä autonsa? =) Olisiko ollut pitkä matka teillä lähteä katsomaan?
Myyjä vaan muutti mielensä.
Sano vaan että ei omalle eukolleen löytynytkään muuta autoa joten ei he nyt toistaiseksi myykkään |O

Kun minä myyn autoani ja jäisin hetkeksi ns. autottomaksi, ostasin kuitenkin tilalle parinsadan ritsan jolla kulkisin pisteestä a pisteeseen b sen aikaa kun se rakkaus löytyy..

Taas vissiin voi todeta että kukin taablaa tavallaan :/
 
vieras
No kai sen saa myydä sille joka ensin lyö rahat tiskiin, jos ei ole kauppapapereita toisen kanssa vielä tehty.

Onpa käynyt niinkin, että soitetaan että ollaan huomenna tulossa ostamaan. Siinä seuraavalle kiinnostuneelle joka maksaisi samalla hetkellä, sanotaan ei, koska toisen kanssa on suullisesti sovittu. Noh, sittenpä se eka "ostaja" ei tulekaan ja se toinenkin on vienyt rahansa jollekin toiselle!

Kurjaa sulle. Myyjä teki niinkuin hänelle paras on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Myyjä vaan muutti mielensä.
Sano vaan että ei omalle eukolleen löytynytkään muuta autoa joten ei he nyt toistaiseksi myykkään |O

Kun minä myyn autoani ja jäisin hetkeksi ns. autottomaksi, ostasin kuitenkin tilalle parinsadan ritsan jolla kulkisin pisteestä a pisteeseen b sen aikaa kun se rakkaus löytyy..

Taas vissiin voi todeta että kukin taablaa tavallaan :/
Hyvä kuitenkin, että ilmoitti jo tänään, ettette turhaan ajaneet =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kai sen saa myydä sille joka ensin lyö rahat tiskiin, jos ei ole kauppapapereita toisen kanssa vielä tehty.

Onpa käynyt niinkin, että soitetaan että ollaan huomenna tulossa ostamaan. Siinä seuraavalle kiinnostuneelle joka maksaisi samalla hetkellä, sanotaan ei, koska toisen kanssa on suullisesti sovittu. Noh, sittenpä se eka "ostaja" ei tulekaan ja se toinenkin on vienyt rahansa jollekin toiselle!

Kurjaa sulle. Myyjä teki niinkuin hänelle paras on.
Juu niinhän se olis, jos tilanne on noin. Mutta kun myyjäpä ei autoa myynyt, vaan päättikin pitää ittellään..
Kyllä minäkin myisin sille joka eniten maksaa.. mutta en jättäs myymättä jos olen jo jotain ollut myymässä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ahaa, eli ei myynyt toiselle vaan piti itse. No, senkin ymmärtää täysin jos yhtään miettii sen vastapuolen kannalta.
Kyseiselle myyjälle ei vissiin raha kelpaa, kun ei kuitenkaan ollu ihan pikkurahoista kyse..
Pitäköön autonsa.. kerpele.. |O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Ainiin juu.. ja auto oli 160 kilsan päässä, ei mahoton matka, mutta vähän turhan pitkä kuitenkin vaan käydä vilkulemassa..
Olisitta ostaneet heti ekalla vilkuilulla. Ei olis ehtiny katumapäälle se myyjä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ahaa, eli ei myynyt toiselle vaan piti itse. No, senkin ymmärtää täysin jos yhtään miettii sen vastapuolen kannalta.
Kyseiselle myyjälle ei vissiin raha kelpaa, kun ei kuitenkaan ollu ihan pikkurahoista kyse..
Pitäköön autonsa.. kerpele.. |O
No mut olishan se joutunu ostaan sit toisen kuitenki..?
 
kai noin saa tehdä? en tiiä..

mut arvaatkaas miten meille kävi :ashamed: edellinen auton omistaja oli jättäny verot maksamatta ja sinisilmäisiä hyvänuskoisia hölmöjä kun ollaan ni eipä juolahtanut mieleenkään akelta tarkastaa etukäteen :( tyhmästä päästä kärsii koko perheen talous ja maksettiin sit edellisenkin maksamattomat verot :headwall: tuli meinaan autosta eka erä ajoneuvoveroa ja luki käytttökiellossa |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ahaa, eli ei myynyt toiselle vaan piti itse. No, senkin ymmärtää täysin jos yhtään miettii sen vastapuolen kannalta.
Kyseiselle myyjälle ei vissiin raha kelpaa, kun ei kuitenkaan ollu ihan pikkurahoista kyse..
Pitäköön autonsa.. kerpele.. |O
No mut olishan se joutunu ostaan sit toisen kuitenki..?
Tarkotuksena heillä olikin ostaa akalle uus auto, mutta kun akka olis jääny autottomaksi niin ei he nyt sitten myykkään...

Äh en mä jaksa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Eipä me ehitty vilkuilla, vaan oltiin menossa heti ostamaan.
Ei kai sitä käytetystä ikinä oikein voi näkemättä tietää vielä, onko se sittenkään niin hyvä, että sen tahtoo ostaa? :eek: =)
Juu, tarkotus oli siis ostaa jos auto todellakin on sellainen kun ilmoituksessa sanotaan.
Myyjä sen kyllä tiesi että mennään rahojen kanssa ja ostetaan jos vastaa myynti-ilmoitusta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Ainiin juu.. ja auto oli 160 kilsan päässä, ei mahoton matka, mutta vähän turhan pitkä kuitenkin vaan käydä vilkulemassa..
Olisitta ostaneet heti ekalla vilkuilulla. Ei olis ehtiny katumapäälle se myyjä.

Eipä me ehitty vilkuilla, vaan oltiin menossa heti ostamaan.
Häh? No mitä väliä sillä 160 km matkalla sitten, ettehän te sitä ehtineet ajaa edes? Vai? Mä luulin että valitat että kävitte turhaan sen 160 km, mutta siis ei. Eli mitä sitten että OLISI OLLUT 160 km, kun nyt teidän ei tartte sinne lähtee???
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Ainiin juu.. ja auto oli 160 kilsan päässä, ei mahoton matka, mutta vähän turhan pitkä kuitenkin vaan käydä vilkulemassa..
Olisitta ostaneet heti ekalla vilkuilulla. Ei olis ehtiny katumapäälle se myyjä.

Eipä me ehitty vilkuilla, vaan oltiin menossa heti ostamaan.
Häh? No mitä väliä sillä 160 km matkalla sitten, ettehän te sitä ehtineet ajaa edes? Vai? Mä luulin että valitat että kävitte turhaan sen 160 km, mutta siis ei. Eli mitä sitten että OLISI OLLUT 160 km, kun nyt teidän ei tartte sinne lähtee???
Kato sellasta se elämä on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Juu, tarkotus oli siis ostaa jos auto todellakin on sellainen kun ilmoituksessa sanotaan.
Myyjä sen kyllä tiesi että mennään rahojen kanssa ja ostetaan jos vastaa myynti-ilmoitusta.
Aivan, toivottavasti pian löytyy sopiva auto teille =)
 
No mie luulen mitä tuo ap ajoi takaa B)


Katsokaas kun se on sellainen asia (ainakin minulla ) että kun se auto kuume iskee,niin sille ei voi mitään. Se tulee kuin isku kirkkaalta taivaalta. Ok,annat periksi itsellesi ja alat etsimään mieleistä autoa. Jes,parin viikon etsinnän jälkeen löytyy mieluinen. Katselet kuvia netistä,otat yhteyttä myyjään,saat lisää kuvia,sovit että menet katsomaan/ostamaan autoa. Näet jo itsesi auton ratissa,sormet syyhyää päästä ajelemaan "uudella" autolla.

Ja simsalabim, kupla puhkeaa ja kaupat peruuntuu. Kyllä mua ainakin ottaisi päähän!! :kieh:

Ja joo,uutta kiikariin vaan :D

muoks. toki myyjä teki inhottavan tempun,mutta ikävä kyllä sille ei enää voi mitään. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
No mie luulen mitä tuo ap ajoi takaa B)


Katsokaas kun se on sellainen asia (ainakin minulla ) että kun se auto kuume iskee,niin sille ei voi mitään. Se tulee kuin isku kirkkaalta taivaalta. Ok,annat periksi itsellesi ja alat etsimään mieleistä autoa. Jes,parin viikon etsinnän jälkeen löytyy mieluinen. Katselet kuvia netistä,otat yhteyttä myyjään,saat lisää kuvia,sovit että menet katsomaan/ostamaan autoa. Näet jo itsesi auton ratissa,sormet syyhyää päästä ajelemaan "uudella" autolla.

Ja simsalabim, kupla puhkeaa ja kaupat peruuntuu. Kyllä mua ainakin ottaisi päähän!! :kieh:

Ja joo,uutta kiikariin vaan :D

muoks. toki myyjä teki inhottavan tempun,mutta ikävä kyllä sille ei enää voi mitään. :/
Kiitos tästä suomennoksesta :D
Olet ihana :D

Mut minuu suututtaa silti |O
Mun unelmieni auto :'(
 

Yhteistyössä