R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Hyvää vointia loppuviikoiksi..! En ehtinyt ainakaan sun tekstistä tajuta, mutta odotellaanko teillä vauvan syntyvän ihan itsestään vai onko puhuttu käynnistämisestä tms.?
Minkälaiset fiilikset on muuten? Mä alan olemaan jo ihan sekaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kiitos kaunis myötäelämisestä :flower: . Mutta on tää vaan hassu tunne. Nyt rv 35+3 olen ekaa kertaa siinä tilanteessa ettei mun tarvi pelätä mitään.
Eka pelkäsin keskenmenoa, sitten kärsin vaan valtavasti tosi pahasta pahoinvoinnista(ja vuosinhan siinä vähän vertakin), rv 17 alkoi supistukset ja sairasloma, rv 22 jouduin sairaalaan....ja kun lopulta alettiin olla turvallisemmilla viikoilla, niin tuli tieto tuosta perätilasta.
Nyt siis nämä viimeiset 4-6 viikkoa on sellaiset että ei tarvi pelätä eikä murehtia. Ihan uskomattoman hyvä fiilis =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Hyvää vointia loppuviikoiksi..! En ehtinyt ainakaan sun tekstistä tajuta, mutta odotellaanko teillä vauvan syntyvän ihan itsestään vai onko puhuttu käynnistämisestä tms.?
Minkälaiset fiilikset on muuten? Mä alan olemaan jo ihan sekaisin![]()
Ei kyllä nyt saa ihan itsekseen tulla kun kerran oikeinpäin on. Tietty sitten käynnistellään jos menee yliaikaiseksi, mutta se nähdään sitten.
Tällä hetkellä pakahdun onnesta ja helpotuksesta, oon vaan aivan naurettavan onnellinen =) .
Mutta vieläkään en kyllä ymmärrä että kohta meillä on vauva![]()
Mites sulla? Mikä vointi? Miksi käynnistyksestä kyselit, onko itselles puhuttu moisesta? Onko muuten sulle tehty kokoarviota?
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kiva kuulla kaikilta teiltä hyviä uutisia :flower: Tsemppiä vaan, säät ei tosiaan välttämättä suosi odottajaa tällä kertaa :hug: