reilu tunti ja sitten se on menoa...pelottaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää vointia loppuviikoiksi..! En ehtinyt ainakaan sun tekstistä tajuta, mutta odotellaanko teillä vauvan syntyvän ihan itsestään vai onko puhuttu käynnistämisestä tms.?
Minkälaiset fiilikset on muuten? Mä alan olemaan jo ihan sekaisin :D

Kiitos kaunis myötäelämisestä :flower: . Mutta on tää vaan hassu tunne. Nyt rv 35+3 olen ekaa kertaa siinä tilanteessa ettei mun tarvi pelätä mitään.

Eka pelkäsin keskenmenoa, sitten kärsin vaan valtavasti tosi pahasta pahoinvoinnista(ja vuosinhan siinä vähän vertakin), rv 17 alkoi supistukset ja sairasloma, rv 22 jouduin sairaalaan....ja kun lopulta alettiin olla turvallisemmilla viikoilla, niin tuli tieto tuosta perätilasta.

Nyt siis nämä viimeiset 4-6 viikkoa on sellaiset että ei tarvi pelätä eikä murehtia. Ihan uskomattoman hyvä fiilis =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Hyvää vointia loppuviikoiksi..! En ehtinyt ainakaan sun tekstistä tajuta, mutta odotellaanko teillä vauvan syntyvän ihan itsestään vai onko puhuttu käynnistämisestä tms.?

Ei kyllä nyt saa ihan itsekseen tulla kun kerran oikeinpäin on. Tietty sitten käynnistellään jos menee yliaikaiseksi, mutta se nähdään sitten.

Tällä hetkellä pakahdun onnesta ja helpotuksesta, oon vaan aivan naurettavan onnellinen =) .

Mutta vieläkään en kyllä ymmärrä että kohta meillä on vauva :whistle:

Mites sulla? Mikä vointi? Miksi käynnistyksestä kyselit, onko itselles puhuttu moisesta? Onko muuten sulle tehty kokoarviota?

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Kiitos kaunis myötäelämisestä :flower: . Mutta on tää vaan hassu tunne. Nyt rv 35+3 olen ekaa kertaa siinä tilanteessa ettei mun tarvi pelätä mitään.

Eka pelkäsin keskenmenoa, sitten kärsin vaan valtavasti tosi pahasta pahoinvoinnista(ja vuosinhan siinä vähän vertakin), rv 17 alkoi supistukset ja sairasloma, rv 22 jouduin sairaalaan....ja kun lopulta alettiin olla turvallisemmilla viikoilla, niin tuli tieto tuosta perätilasta.

Nyt siis nämä viimeiset 4-6 viikkoa on sellaiset että ei tarvi pelätä eikä murehtia. Ihan uskomattoman hyvä fiilis =) :heart:

Ihanaa kuulla et sullakin meni tänään kaikki parhain päin! Mähän jo mainostin, et mennään synnytystapa-arvioon samana päivänä, muistat vissiin.... Mulla myös meni tänään kaikki nappiin, ja yhdyn täysin tuohon sun lauseeseen että "ihanaa kun ei tarvitse pelätä ja murehtia nyt mitään enää loppuajasta!". Mä sain myös haluamani ja kaikki oli muutenkin hyvin, meillä nyt vauvan painoarvio 2,7kg (syntyessä noin 3,5kg), sukupuolta en halunnu tietää vaik lääkäri ois kertonu!

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

Ei kyllä nyt saa ihan itsekseen tulla kun kerran oikeinpäin on. Tietty sitten käynnistellään jos menee yliaikaiseksi, mutta se nähdään sitten.

Tällä hetkellä pakahdun onnesta ja helpotuksesta, oon vaan aivan naurettavan onnellinen =) .

Mutta vieläkään en kyllä ymmärrä että kohta meillä on vauva :whistle:

Mites sulla? Mikä vointi? Miksi käynnistyksestä kyselit, onko itselles puhuttu moisesta? Onko muuten sulle tehty kokoarviota?

Kiva kuulla että on noin hyvä fiilis :)
Mä oon ihan miettiny jo että ollaankohan me oikeesti tajuttu että meillä on kohta pikkuinen :D Kai sen sitten taas tajuaa kun on vauva sylissä :D

Mä olen kunnon rantapallo ja kommenttia kuulee joka paikassa... Maha on laskeutunut, turvotusta on mielettömästi ja mihinkään en taivu. Välillä olen tosi iloinen ja saan ihme kohtauksia, eräs ilta klo 23 pesin meidän 10m parvekkeen ja kyllä tuntui seuraavana päivänä :D
Välillä oon kiukkuinen ja mielettömän malttamaton...
Painoarviosta on jo aikaa, mutta keskikokoista isompi on tulossa. Sitä voi päätellä myös aiemmistakin lapsista, että liian pieni ei ainakaan ole.
Mulla on äitipolille aika heti juhannuksen jälkeen, eli reilu 2 viikkoa. Vähän käynnistystä lupailivat ja me mennään sinne taatusti kamppeiden kanssa, vauvaa hakemaan :D

Gekkolisko ihania uutisia siis sullakin =) Ja onnittelut että sait haluamasi :flower: . Niin se ehdottomasti pitikin mennä.

Marge Simpson Hassua miten erilaisia on raskaudet. Mä kun olin esikoisesta koko ajan kiukkuinen kuin ampiainen, mutta tästä oon enimmäkseen ollut melko rauhallinen ja sellanen "sirpu sirpu seep seep" :D . Niin ja liikutun vaikka mistä mutta tosiaan vähemmän suutun.
Mä saan myös noita reippauspuuskia ja sitten on seuraavana päivänä paikat tulessa. Mutta onpa ainakin siistiä :D .

Jahas jahas, Sulla Marge olis juhannuksen jälkeen, sulla Gekkolisko on varmaan myös päivää katsottuna...hitto vie, mahdankohan mä jäädä viimeiseksi :o

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kiva kuulla kaikilta teiltä hyviä uutisia :flower: Tsemppiä vaan, säät ei tosiaan välttämättä suosi odottajaa tällä kertaa :hug:

Kiitoksia =) . Jostain syystä mua ei vielä oo kuumuus haitannut. Eiköhän sekin aika vielä tule, mutta toistaiseksi ainoa haitta kuumuudesta on ollut turvotus ja painonnousu.

Mutta siis mitään normaalia pahempaa hikoilua mulla ei oo ollut.

Yhteistyössä