rehellisesti: Onko legginsit ja saappaat maailman noloin yhdistelmä? :D

• Viestiketjun aloittaja Viva unohti kirjautua..
  • Ensimmäinen viesti
Viva unohti kirjautua..
Mulla on ongelma. olen yksin alottelemassa,kaverit tapaan vasta baarissa. Niin ei ole makutuomaria siis :/
nyt minulla valkomusta tunika,mustat legginsit ja mustat saappaat.. Niin onkohan tää ihan nolo asustus vaikka peilin mukaan näyttää ihan kivalta?? Rehellistä mielipidettä thanks :D
Kun pietäänhän saappaiden kanssa niitä ihonmyötäsiä farkkujakin?
Ja mitä sitten jos nää ei vaan käy? en voi pistää korkkareitakaan kun pitää kävellä pari kilometriä baariin.

Ja juu,ongelmansa meillä kullakin :D

ViVa
Oon niin köyhä että ihan pakko on kävellä :/ Oottakaas,koitan saada kuvaa. Ehkä oon vaan väärässä ja näytän oikeesti kamalalta,sekin on ihan mahdollista :D
Hassua juoda ainoana seuranaan kaksplussa.. aina ollut kavereitten kanssa jo alkuillasta jos johkun lähtenyt. No,menee tämä näinkin

harmaa
Onko sulla tuossa kuvassa ne saappaat?
Liian tumma alaosa noin vaalean tunikan kans.Eikä ehkä ihan bilevaatteet mun mielestä.
Kaunis kyllä olet..
Mitäs muita oli ehdolla?

vieras
hyh ko likanen peili, ei saa selvää kuvasta. siis onko nuo semmoset ohuet legginsit, eli kuin sukkahousut olis? silloinhan ne on ihan ok. mutta millaset nuo saappaat on, ei tosta kuvasta saa selvää!

No ehkä tuo tunika saattaa olla hieman "yöpaitamainen". Jotenkin ehkä noitten mustien pöksyjen kanssa toivoisi dramaattisempaa yläosaa. Vähän liian hempeä tuo tunika mustien leggareitten ja saappaiden kanssa omaan silmääni.

Yhteistyössä