Rehellisesti, näetkö suorana seistessäsi nännisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana kun mun ketju nousi takaisin ylös, ihan jo masennuin että oon ainoa löllykkä täällä.. Taidan kyllä olla vieläkin.. Ja siis Rukoilijasirkka, tarkoitin tuota etuosaa, siis karvoitusta. =) Olipas yllättävän vaikea selittää..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihana kun mun ketju nousi takaisin ylös, ihan jo masennuin että oon ainoa löllykkä täällä.. Taidan kyllä olla vieläkin.. Ja siis Rukoilijasirkka, tarkoitin tuota etuosaa, siis karvoitusta. =) Olipas yllättävän vaikea selittää..

No, aika pieni maha saa sit olla, koska jos mä seison suorana, en näe karvoitustani. Mulla nyt ei mikään iso maha oo.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No, aika pieni maha saa sit olla, koska jos mä seison suorana, en näe karvoitustani. Mulla nyt ei mikään iso maha oo.

No en siis mäkään näe, mutta monet sanoo näkevänsä..

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No en siis mäkään näe, mutta monet sanoo näkevänsä..

Joo mäkin nään jos muutan asentoa tai työnnän päätä eteenpäin.

Näen mie: PEILIN EDESSÄ!!

No nään mie nuo nännit pikkasen,mutta kyllä mulla aika riiput tissit on.. ikää vaan 23,nyt vasta esikoista odotan..
Rinnat on kokoa 90D
Tahtoo rintojen kohotuksen. tai no,paskat se mua haittaa.. jos joku miekkonen säikähtää sängyssä niin omapahan on häpeänsä :D sanon vaan että: PÖÖ

Ja siis tota pimpuraa en näe nyt raskausmahan takia,mutta en ole sitä kyl vuoteen pariin muutenkaan nähny, on massua ja sit tohon karvotuksen kohalle ja hiukan ylemmäs on tullu ylimäärästä nahkaa joka roikkuu melkee pimpuran päällä :D ällöttää itelläkin.. saa nostaa makkaroita melkee 30cm ylemmäs että tulee viiva peilin edessä esille kuin joskus nuoruudessa tuli vetämättäkin.. :(

OLEN NIIN RUPSAHTANU JO.. VAATTEET PÄÄLLÄ NÄYTÄN HYVÄLTÄ!

Yhteistyössä