Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Näkeekö kaikki muut oikeasti nänninsä? Eikö kukaan muu lerppatissi ole paikalla nyt? Pakkohan meitä on olla muitakin..
kyl munkin utareet roikkuu,mutta nännit silti sojottaa kivasti ylöspäin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Näkeekö kaikki muut oikeasti nänninsä? Eikö kukaan muu lerppatissi ole paikalla nyt? Pakkohan meitä on olla muitakin..
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Näen pimpukan jos laitan pään polviin. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihana kun mun ketju nousi takaisin ylös, ihan jo masennuin että oon ainoa löllykkä täällä.. Taidan kyllä olla vieläkin.. Ja siis Rukoilijasirkka, tarkoitin tuota etuosaa, siis karvoitusta. =) Olipas yllättävän vaikea selittää..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihana kun mun ketju nousi takaisin ylös, ihan jo masennuin että oon ainoa löllykkä täällä.. Taidan kyllä olla vieläkin.. Ja siis Rukoilijasirkka, tarkoitin tuota etuosaa, siis karvoitusta. =) Olipas yllättävän vaikea selittää..
No, aika pieni maha saa sit olla, koska jos mä seison suorana, en näe karvoitustani. Mulla nyt ei mikään iso maha oo.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihana kun mun ketju nousi takaisin ylös, ihan jo masennuin että oon ainoa löllykkä täällä.. Taidan kyllä olla vieläkin.. Ja siis Rukoilijasirkka, tarkoitin tuota etuosaa, siis karvoitusta. =) Olipas yllättävän vaikea selittää..
No, aika pieni maha saa sit olla, koska jos mä seison suorana, en näe karvoitustani. Mulla nyt ei mikään iso maha oo.
No en siis mäkään näe, mutta monet sanoo näkevänsä..