Rehellisesti: Mitä mieltä tästä sisustuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja joku mainitsi myös lamput. ite tykkään kovasti kaikista valaisimista ja niillä kikkailusta. joku ihana valaisin, ja sen valossa koko huoneen ilme saattaa muutua ihan toiseksi :D

Totta :)! Mun mielestä toi ihan huutais jotain näyttävää kristallilamppua tai sitten vanhan kaveriksi mukavasti säväyttämään joku ultramoderni... Paperivarjostimetkin ovat tavattoman kauniita ja tuovat pehmeyttä...

Sopisko vaaleensininen pieninä pläntteinä?

tämä nyt ei ole kysymys minulle, mutta kommentoin tähän nyt oman ajatukseni.

itse ajattelen, että tehosteväri ei voi olla mikään vaalea jotain. se on mieluummin sitten turkoosi tai sininen tai joku muu. mutta ei mikään vaalea. vaalea väri tuntuisi olevan vaan yksi vaalea sävy lisää vaaleassa tapetissa, vaaleissa sohvissa, ja mielestäni vaarana olisi mummomaisuuden lisääntyminen...

MUTTA tämä on täysin makuasia.

[QUOTE="Maikku";22798439]Auts!! Tää sattui, oikeesti. Ja kaikkeni kun oon yrittänyt ettei olisi "sotkamainen". :D [/QUOTE]
Anteeks :ashamed: :saint: Musta huone paranisi huomattavasti isolla vaalealla sohvalla ja nojatuolilla :)

Ja toi jonkun jo esittämä ajatus näyttävämmästä lampusta oli myös hyvä!

Viimeksi muokattu:
Ap - mainitsemasi tummanruskea/beessi värien kanssa vois vallankin toimia - kuten täällä on jo mainittukin - turkoosi väri :). Myös sammaleen vihreä tuo raikkautta sekä oranssi, miksei jopa violetti mikäli haluaa olla hieman dramaattisempi....

Ihanan puhdasta, vau! Ja ihanaa kun ei ole turhaa sälää, rompetta ja koriste-esineitä, joille asukkaat tulevat yleensä kotonaan sokeiksi.

Munkin mielestä mummomainen tai pikemminkin väritön. Hankkisin ehdottomasti ison taulun. Eikä todellakaan mitään Ikean "taulua" vaan jonkun oikean esim. öljyvärityön joltakin nuorelta taiteilijalta. Ottaisin yhteyttä johonkin taiteilijaan, jonka taide miellyttää ja tilaisin työn omiin väreihin sopivaksi. Niin tehdään usein.

Verhot ovat toki kauniit, mutta värittömät tuon huoneeseen. Ostaisin Marimekosta laadukkaat verhot samaa väriä kuin se puhumani taulu. Marimekon verhot ovat tavallaan kuin taidetta ja toisivat huoneeseen persoonallisuutta. Eikä sitten mitään Unikkoa, vaan jotain omaan persoonaan sopivaa.

Tuo kaappi on todella hieno!

Yhteistyössä