Rehellisesti minä kysyn sinulta: mitä sinulle kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tänään rankkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tänään rankkaa

Vieras
Mitä minulle kuuluu? Välillä mä kyllä ihmettelen kuinka tässä järjissään pysyy. Välillä kait vähemmän järjissään. Kaksi hyvin pientä lasta ja jumissa haja asutusalueella. Lapset on suloisia ja todella rakkaita mutta myös ajoittain todella raastavia. Toinen koliikissa ja toinen mustasukkainen uhmaikäinen. Huonoina päivinä huudan tenavien kanssa kilpaa ja hyvät päivät ovat mitä ihanimpia. Huonoina päivinä koen olevani maailman paskin äiti kun en taivu joka suuntaan, yritän antaa ja antaa vaikka kortit ovat loppu. Hyvinä päivinä olen täynnä energiaa ja tunnen onnistuneeni lasteni kanssa. Päivät ovat tasaisesti erilaisia ja tänään on sellainen päivä jotta todella mietin jotta koska helpottaa. Tekisi mieli itkeä tämä pahaolo pois ja mennä nukkumaan. Väsyttää paljon, mies töissä ja apuja ei ole. Mitä sinulle kuuluu? :)

Ei hyvää,kiitos kysymästä.Monta kuukautta mennyt niin ettei mikään kiinnosta ja mihinkään ei viitsisi mennä mutta pakko se on ettei sekoa.Yhtä harmaata mun pään sisällä kuin ulkona.Tuntuu ettei millään ole enää mitään väliä,lievää masennusta siis ilmassa.En tiedä mitä elämälleni tekisin.

Ei hyvää,kiitos kysymästä.Monta kuukautta mennyt niin ettei mikään kiinnosta ja mihinkään ei viitsisi mennä mutta pakko se on ettei sekoa.Yhtä harmaata mun pään sisällä kuin ulkona.Tuntuu ettei millään ole enää mitään väliä,lievää masennusta siis ilmassa.En tiedä mitä elämälleni tekisin.

Toivottavasti pian helpottaa! Tiedän tunteen kun on vain pakko sitkuttaa eteenpäin. Toivottavasti voit aloittaa jonkun kivan harrastuksen tai projektin :) Paljon voimia ja valoa sinulle! :)

Hyvää kuuluu... oikeestaan TOSI hyvää =)
Mutta ihan peruselämään olen tyytyväinen, eli ei mitään extraa elämässä tällä hetkellä. Arkea ja aherrusta, mutta silti niin tyytyväinen ja onnellinen ;)

Aika hyvää. Kova väsymys vaan, kun porhalsin taas rankan työpäivän jälkeen pk:sta tytön ja suoraan kotio ruokaa laittamaan + kotihommia. Kohtahan se on taas iltapesut ja nukkumaan-aika.

6-vuotias tosi, tosi uhmainen pikku hirviö!!mummolla iso vesivahinko asunnossaan, joulu stressaa, miehen kanssa viimeksi ollut kahdestaan 6v sitten. Tukiverkkoja ei ole jne jne...hiukan alkaa hermot jo kiristymään. Kai tämä tässä.

Meni tänään töissä hermot eli parempikin päivä olisi voinut olla. Raskaana olen ja väsyttää ja pinna aika lyhkäinen... Raskaus hieman huolettaa, että vauvalla olisi kaikki hyvin.

Huomenna on päivä uusi - ei kai tässä muutakaan voi toivoa.

Alkuperäinen kirjoittaja tänään rankkaa;25081560:
Mitä minulle kuuluu? Välillä mä kyllä ihmettelen kuinka tässä järjissään pysyy. Välillä kait vähemmän järjissään. Kaksi hyvin pientä lasta ja jumissa haja asutusalueella. Lapset on suloisia ja todella rakkaita mutta myös ajoittain todella raastavia. Toinen koliikissa ja toinen mustasukkainen uhmaikäinen. Huonoina päivinä huudan tenavien kanssa kilpaa ja hyvät päivät ovat mitä ihanimpia. Huonoina päivinä koen olevani maailman paskin äiti kun en taivu joka suuntaan, yritän antaa ja antaa vaikka kortit ovat loppu. Hyvinä päivinä olen täynnä energiaa ja tunnen onnistuneeni lasteni kanssa. Päivät ovat tasaisesti erilaisia ja tänään on sellainen päivä jotta todella mietin jotta koska helpottaa. Tekisi mieli itkeä tämä pahaolo pois ja mennä nukkumaan. Väsyttää paljon, mies töissä ja apuja ei ole. Mitä sinulle kuuluu? :)
joskus noin mut mie oon jumissa keskellä mehtää, eikä juurikaan väsytä.. :)

mut tänään oon täpinöissäni, innolla ootan mitä mies tuo kotiin.. lähti päivällä kattomaan meille uutta autoa ja kohta lähtee sillä toiselta puolelta suomee ajamaan kotia päin.. :) odottavan aika on toosi pitkä, vielä ainakin 5 tuntia pitäs odottaa! :D eli aika hyvää kuuluu nyt.. :)

Mulle kuuluu hyvää. Oikeasti olen onnellinen, selviydyin vaikeista vuosista voittajana ja vahvempana ihmisenä.
Saan tehdä työtä, josta pidän. Työn kautta olen tutustunut ihaniin ihmisiin.
Lapset eivät ole enään niin pieniä, että vaatisivat multa kaiken ajan.

Yhteistyössä