rehellinen mielipide..

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Karsea fontti, en jaksanut lukea. Rehellisesti. Mikähän siinä on, että blogien fonteissa laitetaan megasupersöpöys luettavuuden edelle? Kai se tarkoitus nyt etupäässä olisi, että joku jaksaa lukea tekstin?
 
"hmh"
Ainakaan se ei tunnu tietävän, koska sen poika on syntyny, tai siis mulla on samana päivänä la ja käsittääkseni siihen on vielä kuukausi aikaa...? Vaikee tosta nyt vielä mennä mitään sanomaan, tavallinen blogi, ehkä sit ku siihen tulee enemmän sisältöä, nyt vielä aika tylsä...
 
"Vieras"
Miten nimi "oikukas mamma" linkkaa ihanan sisällön kanssa? Fontti voisi olla joku muu, olisi helpompi ruudulta lukea. Voiko blogissa valita fontin kuinka vapaasti? Esim Tahoma on aika selkeä.
 
ja jos olet joku
a. Lapseton joka haluaa elää haaveperheessään blogin kautta
b. Teinityttö joka ei malta odottaa aikuiseksi kasvamista ja oman perheen perustamista

niin PLEASE, älä kopioi sitten vieraista blogeista toisten lasten kuvia kiitos:)
 
"vieras"
Tausta rasittaa silmiä, varsinkin kun se liikkuu mukana. Kirjoitusvirheisiin kiinnittäisin myös huomiota. Muuten tuost aon paha sanoa yhtään mitään kun ei tekstiä juuri ole.
 
Turhat täytesanat tekee tekstistä epämiellyttävän lukea.

"Tein paksuun paperiin itse (tuommosen) jalanpohja-sapluunan, ja maalasin valkoisella peitevärillä (tuommoseen) käsintehtyyn vaaleansiniseen paperiin jalankuvan. Rusetin tein ohuesta silkkinauhasta, ja liimasin erikeepperillä (tuohon) nurkkaan sen."

Ja niinkuin monet on sanoneet, niin tuo fontti on hankala lukea.
 
Khimaira
Noi on vähän ku mä alkaisin pitää blogia. Hiukka hakusessa koko juttu eikä oikeastaan mitään sanottavaa. Siksi säästän blogikansalaisia siltä....
Hyvin tiivistetty.

Olen monesti miettinyt blogeja ja niiden pitämistä. Ajattelisin että täytyy olla "the juttu" että blogi kannattaa laittaa alulle.

Sen jälkeen äidinkielen hallinta, lauseiden rakentaminen luettavaan muotoon sekä sanottavan asian saaminen mielenkiintoiseen muotoon.

Lopuksi voitaneen miettiä myös ulkoasua, kuvia, tekstien sijoittelua, kuinka saada blogiin "eloa" sekä ajatusta sitä että sitä haluavat muutkin kuin ( tai edes ) tutut lukea.
 
"Eee"
Ihan rehellisesti, en jaksa seurata mitä joku muu on askarrellut tai leiponut tms. Jos mulle tulee vaikka leivontahimo ja haluan ulkopuolista inspistä, niin oon ihan ilonen, jos google johdattaa mut johonkin sopivaan blogiin, jossa kerrotaan joku sopiva resepti, mutta en ikinä kyllä alkais sen blogin lukijaks sen takia. Lifestyleblogit on musta turhaakin turhempia, mielummin elän omaa elämääni kun kyttään netissä jonkun toisen elämää...

Kaikki blogit, joita seuraan, on sellasia, että ne liittyy aihepiiriltään jollain tapaa mun työhöni. Oman alan huippuosaajien ajatuksia on musta jotenkin kiehtova lukea. Siinä kehittyy ammatillisesti itsekin. Hmmmm... Nyt kun alan pohtia, niin ehkä kotiäidit sitten lukee niitä lifetyleblogeja juurikin samasta syystä, eli kehittyäkseen ammatillisesti. :D

Noh, onneks meitä on moneen junaan. Olishan se tylsää, jos kaikki haluis lukee samanlaisia juttuja. Mutta ap, valitettavasti mä en tuu ikinä oleen sun lukijas.
 
  • Tykkää
Reactions: dechs

Yhteistyössä