Refluksista olisin kysässyt

Te keillä refluksitauti, tuleeko teille oireita myös nälkäisenä? Eli jos on hirmu nälkä ja sit alatte syödä niin tulee esim. nielemisvaikeuksia tai alkaa yököttään tai röyhtäyttään? Tai tuliko teille tollai oireita ennen lääkitystä? Pahentaako teillä väsymys refluksin oieita?
 
Mulla se ei ole noin paha,oikeastaan ainoa oire on närästys mutta senkin saan pidettyä pois jos en syö tiettyjä ruokia ollenkaan.Mutta jos siis syön liian rasvaista ruokaa esim niin mulla alkaa heti se närästys..
 
Salama McQueen
Tulee. Ja jos illalla syö paljon ja yöllä närästää ja vaikka oksentaa, aamupäivällä on taas närästyskohtaus vaikka ei söisi mitään siinä välissä. Eli kun vatsa tyhjenee, mulla se refluksi pahenee.

Paras on tosiaan kun välttäis niitä pahisruoka-aineita ja söis tiheästi ja vähän kerrallaan. Koskahan sen oppis. :whistle:
 
Vieras
Mulla on paha refluksi. Kamalia kipuja ja kouristuksia, närästää, oksettaa, nielemisvaikeuksia, palan tunne kurkussa... Lisäksi on paljon muita sairauksia, allergioita ja vaivoja.
 
Oletteko muuten koittaneet tuohon närästykseen että juotte maitoa muutaman lasin,mulla jos ja kun se alkaa niin tuo auttaa ensin en sitä uskonut mutta niin se vain oli.Mulla tosin niin lievä se refluksi että varmaan siksi näin.Niin ja mä siis olen tuo Monsoon mutta muutin nikkiä =)
 
Itsellä tulee oireita nälkäisenä,sattuu ruokatorven päähän ikävästi.
Stressi vaikuttaa itselläni myös tosi paljon.
Lääkityksellä tosin pysyy hyvin kurissa.
Ennen kun oli tähystetty n.3 vuotta sitten ja sain lääkityksen oli tosi kovat kivut :x
 
Kiitos vastauksista, mä jo aattelin et mitäs mun maha sekoilee. Mulla muuten nuo maitotuotteet helpottaa oloa kans ihmeesti! Tän päivän olen yrittänyt pikkusen popsia tasasin väliajoin ja johan alkaa maha taas tasottuun.
 

Yhteistyössä