reductil...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiitku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiitku

Vieras
onko kukaan käyttäny reductilia tai xenicalia? tartten apua! kuinka helppo saada lääkäriltä? oon ollu 2,5kk painonvartijoiden pisteillä sitä ennen nutrikuurilla ja paino pudonnu vain 2kg seki callaneticin avulla... ero täs tulee ellei läskit lähde, en jaksa kuunnella sukulaisten ja ukon v.. tuilua...

Ootko ihan varmasti syönyt pisteiden mukaan, kun paino ei ole pudonnut..? Mun mielestä se on varsin tehokas laihduttamiseen, mutta muuten en pidä sen ideasta, koska suurin osa ylipainosta kertyy nimenomaan sen vuoksi, kun ei osaa syödä Kohtuudella, jota painonvartijat ajaa takaa.. Kohtuus on vaikea käsite ja kaikille vähän erilainen. Kohtuus on enemmän isolle ihmiselle kuin pienelle ihmiselle.

Jos vielä haet jotain erilaista laihdutusmenetelmää, niin minä kehottaisin tutustumaan karppaukseen eli hiilihydraattien rajoittamiseen. Siitä löydät infoa esim. www.karppaus.info Ja kuten kaikki muukin laihdutus, kyse ei ole mistään parin kuukauden kuurista vaan elämäntapavalinnasta. Minä olen kokenut karppauksen helpommaksi kuin esim. paikkarit. Jätä kokeeksi pois hedelmät, pasta, peruna, riisi ja "valkoiset leivät". Niiden tilalle vihanneksia, marjoja, maustamatonta jogurttia ja lorauta salaatin päälle öljyä.

Kokeile, ei se ota jos ei annan. Ennenkuin mitään laiharilääkkeitä alat syömään. Niistä ei ole kokemusta, mutta käsittääkseni painoindeksin pitää olla > 30

Yhteistyössä