Realistinen mahdollisuus?? (aivan liian lyhyt kierto)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruusa

Vieras

Mulla lähti yk 13 käyntiin tänään. Kierto oli 21 päivää, viime kierto oli pisin ikinä, 25 päivää,lyhyimmillään kierto on 18-19 päivää

Onko mitään mahiksia raskautua?

Minä olen lyhytkiertolainen myös, normaalit kierrot 20-23 päivää. Ja olen raskautunut suht hyvin. Mut siis suosittelen käymään esim. felicitaksella puhumassa ongelmastanne, jos ette vielä ole käyneet..

Oletko testannu milloin sulla on ovulaatio? Mun käsittääkseni mahdollisuudet raskautua ovat aika pienet jos ovulaation ja menkkojen alkamisvälissä (luteaalivaihe) ei ole vähintään se 10 vrk.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:
Joo, ovulaation olen löytänyt kahdesti(!!), kp 17 molemmat

Ja kierto n. 20päivää? Ei se sitte oo oikeen hyvä :( Kyllä sun vaan pitäs mennä lääkäriin ja pyytää päästä verikokeisiin. Sulla voi olla ihan vaan joku hormoonivaje tms. tai vaikkapa kilpirauhasvaivaa!

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Vakaumus estää

en ole kuullutkaan, että joku vakaumus estäis lääkärissäkäynnin? :o

Mieheni on katolisesta maasta, kyllä lääkäriin saa mennä toki =) , apuja tähän ei vain saa ottaa vastaan. Eli lääkäri tod.näk kertoo, että jotain vikaa on ja se siitä

Vakaumus estää

Mieheni on katolisesta maasta, kyllä lääkäriin saa mennä toki =) , apuja tähän ei vain saa ottaa vastaan. Eli lääkäri tod.näk kertoo, että jotain vikaa on ja se siitä

No mutta jos todetaan esim. kilpirauhasen vajaa- tai liikatoiminta niin sitäkö ei saa hoitaa? Sairautta siis? Tai hormoonierityksen vajausta?

Ei toki. Tarkoitin sitä, että jos/kun lääkäri sanoo, että sinulla on häikkää xxxxxx tai xxxxxxx tai xxxxxx, niin mitä sitten? Olen 150 euroa köyhempi, enkä tule raskaaksi yhtään sen helpommin

Vakaumus estää

Mitä se miehesi vakaumus liittyy sinun kehoosi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mä en ymmärtänyt tuota sinun 150 euron pointtia?

Tarkoitin sitä, että tajuan itse että joku on vialla, ei munun tarvitse maksaa gynelle 150 euroa (heitto tuo summa) että hän kertoo sen.

Lähinnä olisin kaivannut muiden kokemuksia lyhyestä kierrosta

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Vakaumus estää

Käsittääkseni yksikään gyne ei määrää hormooneita ennen kuin mieskin on tutkittu..

No jos tarvitset hormoonihoitoja niin sanot miehelle, että se on kilpirauhashoitoja. Toisaalta ette ole vielä niin hurjan kauan edes yrittäneet, joten voihan olla ettei mitään ongelmaa edes ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Vakaumus estää

Käsittääkseni yksikään gyne ei määrää hormooneita ennen kuin mieskin on tutkittu..

Kyllä vaan määrää jos ongelma on nimenomaan SINUSSA! Niinkuin se onkin ainaki osittain, sillä sinun kierto on liian lyhyt. Eli voisit saada kuurin tasoittamaan kiertoa.

Yhteistyössä