R
Ruusa
Vieras
Mulla lähti yk 13 käyntiin tänään. Kierto oli 21 päivää, viime kierto oli pisin ikinä, 25 päivää,lyhyimmillään kierto on 18-19 päivää
Onko mitään mahiksia raskautua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Vakaumus estää
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Joo, ovulaation olen löytänyt kahdesti(!!), kp 17 molemmat
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Vakaumus estää
en ole kuullutkaan, että joku vakaumus estäis lääkärissäkäynnin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Vakaumus estää
Mieheni on katolisesta maasta, kyllä lääkäriin saa mennä toki =) , apuja tähän ei vain saa ottaa vastaan. Eli lääkäri tod.näk kertoo, että jotain vikaa on ja se siitä
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Vakaumus estää
Mieheni on katolisesta maasta, kyllä lääkäriin saa mennä toki =) , apuja tähän ei vain saa ottaa vastaan. Eli lääkäri tod.näk kertoo, että jotain vikaa on ja se siitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mä en ymmärtänyt tuota sinun 150 euron pointtia?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Vakaumus estää
Mitä se miehesi vakaumus liittyy sinun kehoosi?
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa:Vakaumus estää
Mitä se miehesi vakaumus liittyy sinun kehoosi?
Käsittääkseni yksikään gyne ei määrää hormooneita ennen kuin mieskin on tutkittu..