Raxissa nähtyä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt sinuun;23242345:
Sun ulkonäöstä en tiedä, mutta juttus on sitä luokkaa, että kuvittelet olevas maailman napa. Sen kertoo jo sekin, kun kuvittelet tämän alotuksen kertovan SUSTA!

No en kyllä kuvitellut :D.

Mutta se, että kaikki yli 55 kiloa painavat Raxissa ruokailevat eivät käy siellä kolme kertaa viikossa mättämässä pelkkää pizzaa, vaan meitä toisenlaisiakin ruokailijoita on. Perspektiiviä ap:lle.

Ajattelin vain tulla sanomaan että on hirveää kuinka suuret ihmiset käyvät raxissa vaikkei muita saisikaan katsoa ja arvostella niin silti se kertoo musta hirveästi ihmisestä jos käy raxissa ja on silti super kokoinen. Jos itse ja lapset on läskejä niin voisi vähän katsoa missä ja miten syö! Teki mieli mennä sanomaan yhdelle isolle mammalle että ota nyt salaattia kun ei sulla ole lautasellasi kuin pizzaa ja friteerattua sipulimössöä ja lapset oli myös isoja mutten nähnyt mitä söivät. Vastuutonta sanon minä!

Mitä sinä siellä teit? Söit varmaan pelkkää salaattia ja säästit meitä sairauskuluilta?

[QUOTE="tööt";23242397]Mitä sinä siellä teit? Söit varmaan pelkkää salaattia ja säästit meitä sairauskuluilta?[/QUOTE]

Itse asiassa valitsin pelkän salaattibuffetin kun mulle ei oikein pitsa maistu. :/

Ootteko ajatelleet, että Ylipaino ei aina liity syömiseen!?!?!
On sairauksia ym.

Toki on niitäkin ilman mitään "syytä", mutta mikä järki tässäkin
ketjussa on?

Ihmisiä on erilaisia ja kaikki TULISI HYVÄKSYÄ, eikä
aina helvetti sorsia ym.!!!

Oikeesti tekisi mieli vollottaa, kun tätäkin lukee :(

Ajattelin vain tulla sanomaan että on hirveää kuinka suuret ihmiset käyvät raxissa vaikkei muita saisikaan katsoa ja arvostella niin silti se kertoo musta hirveästi ihmisestä jos käy raxissa ja on silti super kokoinen. Jos itse ja lapset on läskejä niin voisi vähän katsoa missä ja miten syö! Teki mieli mennä sanomaan yhdelle isolle mammalle että ota nyt salaattia kun ei sulla ole lautasellasi kuin pizzaa ja friteerattua sipulimössöä ja lapset oli myös isoja mutten nähnyt mitä söivät. Vastuutonta sanon minä!

Ajattelin vaan tulla sanomaan, että on hirveää kuinka kirjoitustaidottomat ihmiset kirjoittavat julkisia kommentteja. Vaikka muita ei saisikaan arvostella, niin silti se kertoo hirveästi ihmisestä, jos ei hallitse alkeellisintakaan välimerkkien käyttöä. Voisi vähän katsoa, että kehtaako tuollaisilla taidoilla kirjoittaa vai ei! Tekisi melkein mieli sanoa, että mene takaisin koulun penkille opettelemman alkeet! Vastuutonta sanon minä! :laugh:

Mä en tajua, että miten kukaan saa ahdettua niin paljo pizzaa että kannattaa raxiin mennä (jossa ei niin kehuttavatkaan ne pizzat ole). Ite jaksan just ja just puolikkaan normaalikokoisen pizzan. :D

Rabbe kuolee nälkään, jos niissä lätyissä ei tarkoituksella olisi sitä pullaa. Kaikki varmasti
söisivät ilman kuoria. En hyväksy haaskausta mutta en syö myös pullaa jos luvataan pizzaa.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23242372:
No just näin! Usein näkee kun varsinkin nuoret jannut ottaa oikein soppalautasen niitä pizzan reunoja varten.

Ei mulla ole munaa syödä vain parhaita paloja ja jättää pizzan renoja syömättä. Buffetissa kun ollaan niin se syödään mitä lautaselle otetaan eikä mitään oteta mukaan evääksi.

Näin lihavan syövän ruokaa.
Varmasti kohta huusi -Lisää tuokaa!
Ja laihan näin olevan tyhjin suin.
-Nälkä on, hänen ajatuksensa luin.

Siksi on näin että lihava paisuu,
koska aina on hänellä liikkeessä suu.
Ja laiha laihtuu
Koska hän ei syömään tuu.

Minä itse näin tämän.
Nyt tiedän muiden elämän.

Pakko sanoa, että hiukkasen kyllä harmittaa todella ylipainoiset jotka syövät Raxin tapaisissa mättöpaikoissa pizzaa,rasvaisia kanankoipia,lasagnea ym ym. Harmittaa heidän itsensä ja meidän muiden vuoksi.

Karppaajatkin voivat käydä Raxissa. Itse kaavin täytteet ja juuston omalle lautaselle ja jätän pohjat muille syöjille. Yleensä mässäävät ne suihinsa sitä vauhtia, etteivät huomaa, jos joku on niitä käynyt jo vähän verottamassa. Juustoa vaan saisi olla enemmän.

Siis OMG! :O Läskeille porttikielto KAIKKIIN ravintoloihin ja pikaruokapaikkoihin! Ei niillä saa olla oikeutta syödä julkisilla paikoilla! Ja siis kelatkaa, ne käy KAUPASSAKI! Porttari sinneki! Ei ne saa syödä! Ällöö!!

Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä;23242418:
Ootteko ajatelleet, että Ylipaino ei aina liity syömiseen!?!?!
On sairauksia ym.

Toki on niitäkin ilman mitään "syytä", mutta mikä järki tässäkin
ketjussa on?

Ihmisiä on erilaisia ja kaikki TULISI HYVÄKSYÄ, eikä
aina helvetti sorsia ym.!!!

Oikeesti tekisi mieli vollottaa, kun tätäkin lukee :(

mä oon niin samaa mieltä sun kans. Oon ite hiukan ylipainoinen, ja kaikki johtuu paniikkihäiriölääkkeistä :( syön terveellisesti, enkä tosiaan mätä ruokaa jossain pikaruokaloissa niinku ois maailmaloppu tulossa. liikuntaaki harrastan. Mutta ei. paino ei tipu vaikka mitä tekisin...nyt sitten tutkitaan onko kilpirauhasen vajaatoiminta :(( että tosiaan KAIKKI LIHAVUUS EI JOHDU SYÖMISESTÄ! :D

No ei me kaikki lihavat mätetä vaa pizzaa eikä toi muksu oo lihava. Vai onko se kamala satsi että ensin salaattia paljon ja sitten 1-3 siivua pitsaa? muksukin syö salaattia reippaasti. Ei meille se rax oo sama kun se että vedetään naamari täyteen pizzaa yms rasvasta. Minusta sekin on noloa että kyylätään silmä pitkällä ja tullaan sitten tänne taivastelemaan. Ja juu, kilot on muualta hankittu kun sieltä raxista jossa käyään ehkä kerran vuodessa.

Mitä järkeä on mennä jonnekin Raxiin salaattia syömään, kun paljon parempia salaatteja saa jostain muualta?

Rax on mässyttelypaikka. Lupasin viedä lapset sinne lähipäivinä, kuopus on sitä jo kauan toivonut, häntä kun kiehtoo ajatus siitä että hän saisi kerrankin juoda limpparia niin paljon kuin jaksaa... :xmas:. Joten silloin tulette näkemään läskin Raxissa. Ja kovin usein en siellä käy, kun viime reissulla esikoinenkin oli vielä mahassa ja nyt hän on ekalla luokalla :D

Kyllä, tämmösiä kyyliä on oikeasti olemassa.
Mikä oikeuttaa ihmiset arvostelemaan toisiaan? Onko jokainen täydellinen? Ei kai ihmisessä kuitenkaan ole loppupeleissä ulkonäkö kaikkein tärkein?

Ihan varmasti kävisin raxissa, jos täällä sellainen olisi. Mässyttäisin pizzaa niin paljon, että melkein oksentaisin. Salaattia voin syödä kotonakin. Eikä minua kiinnostaisi tuon taivaallista, minkä kokoisia muut kävijät ovat ja mitä he syövät.

Mua lähinnä harmittaa, kun näkee jonkun pilaavan terveytensä. Tällä pikkupaikkakunnalla on yksi ainoa pitseria, tien toisella puolella on parkkipaikka, jossa on aina tilaa. Kun astuu autosta, riittää, että kävelee ajotien ja jalkakäytävän yli ja kappas, pitserian ovenripa on jo käden ulottuvilla. Parikymmentä metriä yhteensä?

Odottelin taannoin ystävääni siinä parkkipaikalla, kun joku ajoi autonsa jalkakäytävälle parkkiin. Autosta nousi erittäin lihava ihminen, joka marssi suoraan pitsapaikkaan. Joitakin aikoja myöhemmin hän ilmaantui iso noutoruokakassi mukanaan.

Voi tietysti olla, että kotona odotti pari muutakin suuta, eikä kaikki ruoka ollut yksin tälle ihmiselle, mutta jotakin elämäntapavalinnoista kertoo, että pitää pysäköidä kahden metrin päähän ovesta, kun ei viitsi/jaksa laittaa autoaan parkkiruutuun. Siinähän olisi tullut ainakin 40 metriä käveltävää yhteensä.

Jokaisella on oikeus valita mitä syö ja missä, ja kuinka painava on, se ei sinänsä kuulu minulle. Mutta en voinut sille mitään, että tuo kiinnitti huomiota.

Olen itsekin ollut melkoinen norsu ja tiedän, että herkuttelu myös koukuttaa. On tosi kiva sujahtaa lämpimään pitseriaan odottamaan, että joku tuo tuoksuvan, lämpimän herkun nenän eteen. Mutta kannatti hankkiutua tavasta eroon. Toivoisin kykyä samaan kaikille niille, jotka ovat samassa tilanteessa kuin minä aikoinani, ja tahtovat parempaa oloa. Se, että saa vaivattomasti satsin herkkuja nenän eteen tuo mielihyvää, mutta paljon enemmän hyvää oloa saa siitä, kun saa aikaiseksi liikkua muutenkin kuin autolla ja harventaa niitä herkuttelureissuja. Aloittaa voi vaikka siitä, että parkkeeraa sen autonsa sinne parkkikselle...

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23242372:
No just näin! Usein näkee kun varsinkin nuoret jannut ottaa oikein soppalautasen niitä pizzan reunoja varten.

Ei mulla ole munaa syödä vain parhaita paloja ja jättää pizzan renoja syömättä. Buffetissa kun ollaan niin se syödään mitä lautaselle otetaan eikä mitään oteta mukaan evääksi.

mä syyllistyn tuohon myös, koska se pohja ja paksu reuna on pelkkää vehnäjauhoa ja rasvaa, jotka täyttää ja turvottaa ja tekee pahan olon. Mieluummin syön pizzaa täytteiden kans kuin täytän mahaa sillä pohjalla.

onneksi lempparipizzeria tekee ohuet pohjat :)

[QUOTE="vieras";23242664]Siis OMG! :O Läskeille porttikielto KAIKKIIN ravintoloihin ja pikaruokapaikkoihin! Ei niillä saa olla oikeutta syödä julkisilla paikoilla! Ja siis kelatkaa, ne käy KAUPASSAKI! Porttari sinneki! Ei ne saa syödä! Ällöö!![/QUOTE]

on tossa pointti, vaikkei se koskaan tuu toteutumaan kun rajan veto on mahdotonta. Mut tiiättekö kuinka paljon ylipainon aiheuttamia sydän ja verisuonisairauksia hoidetaan juuri teidänkin äitisypäivärahasta leikattavilla verorahoilla?

vähän sama, kuin se että aivan tajuton määrä rahaa menee keuhko-osastojen ylläpitoon, jossa keskimäärin yksi hoitaja tarvitaan päivässä antamaan copd-potilaille avaavaa lääkettä, että jaksavat sen jälkeen käppäillä tai rullailla tuolilla tupakalle. Eikä ne tosiaankaan maksa niitä lääkkeitä tai sen hoitsun palkkaa ite ;)

Yhteistyössä