Raxissa nähtyä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Ajattelin vain tulla sanomaan että on hirveää kuinka suuret ihmiset käyvät raxissa vaikkei muita saisikaan katsoa ja arvostella niin silti se kertoo musta hirveästi ihmisestä jos käy raxissa ja on silti super kokoinen. Jos itse ja lapset on läskejä niin voisi vähän katsoa missä ja miten syö! Teki mieli mennä sanomaan yhdelle isolle mammalle että ota nyt salaattia kun ei sulla ole lautasellasi kuin pizzaa ja friteerattua sipulimössöä ja lapset oli myös isoja mutten nähnyt mitä söivät. Vastuutonta sanon minä!

Samaa mieltä. Työpaikan vieressä on RAXi enkä varmasti eksy sinne. Näkee asiakkaistakin minkälainen on "tulos" kun siellä käy...ja ne kanta-asiakkaat...en vois ainakaan sanoa että normaalipainoisia ovat. Paitsi ne nuoret miehet jotka eivät ole vielä ehtineet lihoa!

[QUOTE="vieras";23242252]Samaa mieltä. Työpaikan vieressä on RAXi enkä varmasti eksy sinne. Näkee asiakkaistakin minkälainen on "tulos" kun siellä käy...ja ne kanta-asiakkaat...en vois ainakaan sanoa että normaalipainoisia ovat. Paitsi ne nuoret miehet jotka eivät ole vielä ehtineet lihoa![/QUOTE]
Nooh, jos ne nuoret miehet ovat esim. raksalla töissä purkuhommissa tai muussa, se energiantarve on oikeasti ihan jumalaton. Meinaan, ne joutuisivat ahtamaan aika paljon enemmän ruokaa kupuunsa lihoakseen kuin perus toimistotyöläinen.

Ja tää vaikuttaa sun elämään miten?

No harmittaa maksaa verorahoilla muiden lihavuusleikkauksia ja lihavuudesta johtuvia sairauksia. Sen lisäksi ne isot rohmusi pitsaa ihan kauheasti ja normaalit jäi jalkoihin. Ihan kun ruoka olisi ollut loppumassa koko maailmasta harkitsen kyllä reklamaatiota. Pitäis olla selkeät pelisäännöt ravintolassakin.

Minutko näit eilen?

Et sattunut huomaamaan, että söin tosiaan lähes pelkästään salaattia, samoin lapseni lautasella oli iso kasa vihreää, ja ne hän myös söi ensimmäisenä. Tosin lapseni ei kyllä ole millään matematiikalla lihava.

Mä en jaksa kiinnostua Raxissa käyvien koosta, mutta se mua ärsyttää, että Raxin tapaisissa ravintoloissa ruokaa haaskataan ihan älyttömästi. Se on vastoin mun elämänkatsomusta (jolla ei varsinaisesti ole tekemistä minkään uskonnon kanssa). Broilerista syödään vain parhaat osat ja pizzasta jätetään reunat syömättä.

No harmittaa maksaa verorahoilla muiden lihavuusleikkauksia ja lihavuudesta johtuvia sairauksia. Sen lisäksi ne isot rohmusi pitsaa ihan kauheasti ja normaalit jäi jalkoihin. Ihan kun ruoka olisi ollut loppumassa koko maailmasta harkitsen kyllä reklamaatiota. Pitäis olla selkeät pelisäännöt ravintolassakin.

Hei, mä söin kaksi palaa sitä pizzaa. Lisäksi kolme hot wingsiä. Muuten salaattia. Montako pizzapalaa itse vedit?

Provohan tämä, mutta tiedän, että monet ajattelevat näin. Läski ei saa käydä rafloissa, varsinkaan pikaruokapaikoissa, ostaa mitään herkkuja tai mitään, mikä voitaisiin tulkita lihottavaksi, kuten hiilarilisukkeet. Oikeastaan läski ei saisi näkyä missään häiritsemässä terveysihmisten mielenrauhaa. Kuitenkin läski huvittaa ja saa sääliviä katseita myös silloin, kun hän hikoilee jumpassa tai latoo liukuhihnalle pelkkiä kasviksia ja hapankorppua.

Musta kertoo paljon ihmisestä, jos ylipäätään käy Raxissa, oli sitten 50- tai 100-kiloinen :)

Ps. teoriassa saattaisi myös olla mahdollista, että lapsille on suotu satunnainen herkkupäivä, ja muuten tämä läskiperhe yrittää jo elää terveellisemmin?

Minutko näit eilen?

Et sattunut huomaamaan, että söin tosiaan lähes pelkästään salaattia, samoin lapseni lautasella oli iso kasa vihreää, ja ne hän myös söi ensimmäisenä. Tosin lapseni ei kyllä ole millään matematiikalla lihava.

Huoh taas vaihteeksi sulle. Ap:han nimenomaan sanoi, että kyseisen läskin lautasella ei ollut ollenkaan salaattia. Oletko sä mielestäs läski, kun noin kovaa kolahti?

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt sinuun;23242329:
Huoh taas vaihteeksi sulle. Ap:han nimenomaan sanoi, että kyseisen läskin lautasella ei ollut ollenkaan salaattia. Oletko sä mielestäs läski, kun noin kovaa kolahti?

Mähän olen ihan saatanan iso sotanorsu, ällöttävin olio maan päällä. Sanoo palsta.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23242287:
Mä en jaksa kiinnostua Raxissa käyvien koosta, mutta se mua ärsyttää, että Raxin tapaisissa ravintoloissa ruokaa haaskataan ihan älyttömästi. Se on vastoin mun elämänkatsomusta (jolla ei varsinaisesti ole tekemistä minkään uskonnon kanssa). Broilerista syödään vain parhaat osat ja pizzasta jätetään reunat syömättä.
No just näin! Usein näkee kun varsinkin nuoret jannut ottaa oikein soppalautasen niitä pizzan reunoja varten.

Ei mulla ole munaa syödä vain parhaita paloja ja jättää pizzan renoja syömättä. Buffetissa kun ollaan niin se syödään mitä lautaselle otetaan eikä mitään oteta mukaan evääksi.

Yhteistyössä