Ravintola joutui viharyöpyn kohteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tarjoiltuaan paahdettua porsasta, joka näyttää porsaalta: "Voi järkyttää vegaaneja ja lapsia"
Pakkohan tämä on laittaa tänne vaikka joku julisti minut possua järsiväksi, mitä lie olikaan vai oliko se jopa natsi. :ROFLMAO:
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/ar...hd6ND_x_AIaB7HpmYJ95UE1D1Wl0ZAPXRCXm6E19AWi9I
Possua järsiväksi. Ei natsiksi. Enkä puhunut sinusta henkilökohtaisesti, vaan kaikista possunperää järsivistä heteromiehistä. Käytin sanaa "teitä", en "sinua".
Mutta jatka suurentelua, pari tuntia, ja minäkin olen kiinnostunut, miksi kaikeksi olen sinua kutsunut. Otatko yleensä asiat näin henkilökohtaisena, ja ajatteletko, että jokainen, joka puhuu tuosta valkoisesta heteromiehestä, puhuu juuri nimenomaan sinusta?

"Voi järkyttää vegaaneja". Lapset vielä ymmärtää, mutta ovatko vegaanit tosiaan niin onnettomia, että tarvitsevat apua tässä asiassa? Eiköhän jokainen vegaani tiedä mistä se porsaanliha tulee. Ja lapsetkin oppivat kun se heille näin opetetaan.

"Voi järkyttää vegaaneja". Lapset vielä ymmärtää, mutta ovatko vegaanit tosiaan niin onnettomia, että tarvitsevat apua tässä asiassa? Eiköhän jokainen vegaani tiedä mistä se porsaanliha tulee. Ja lapsetkin oppivat kun se heille näin opetetaan.
Tossahan oli joku loukkaantunut vegaaniystävänsä puolesta. Et mitenköhän se ajattelee.. Vaikka onhan niitä loukkaantujia joka lähtöön. Joku loukkaantuu siitä, että sanotaan possunsyöjäksi, joku siitä, että joku loukkaantuu mahdollisesti jne. :)

Ei jestas...:ROFLMAO: Mä olisin niin onnellinen kun täälläkin olis tommosia paikkoja:p Nälkähän tuommoista katsoessa tulee:rolleyes:
Mut ehkä se järkyttyi ajatuksesta et vegaaniystävän alkaa tehdä lihaa mieli kun näkee moisen herkun:D

Possua järsiväksi. Ei natsiksi. Enkä puhunut sinusta henkilökohtaisesti, vaan kaikista possunperää järsivistä heteromiehistä. Käytin sanaa "teitä", en "sinua".
Mutta jatka suurentelua, pari tuntia, ja minäkin olen kiinnostunut, miksi kaikeksi olen sinua kutsunut. Otatko yleensä asiat näin henkilökohtaisena, ja ajatteletko, että jokainen, joka puhuu tuosta valkoisesta heteromiehestä, puhuu juuri nimenomaan sinusta?
En lähtisi sanomaan itseäni possua järsiväksi kun en syö sitä. Uskonto kieltää. :rolleyes:
Mene sinä teinipirjo sinne omaan homppeliketjuus ruikuttamaan. (y)

En lähtisi sanomaan itseäni possua järsiväksi kun en syö sitä. Uskonto kieltää. :rolleyes:
Mene sinä teinipirjo sinne omaan homppeliketjuus ruikuttamaan. (y)
No siitä se loukkaantuminen tuli, olisit sanonut, se kun on helposti korjattavissa. Naudanperän järsijät sopii mulle ihan yhtä hyvin.
Ja sähän aloitit koko ketjun siksi, että sanoin valkoista heteromiestä possunperänjyrsijöiksi, joten ehkä tää ketju liittyy muhun kanssa. Ellet sitten taas valehdellut ja tämä ihmeellinen loukkaantumiskierteesi tuleekin siitä, että pienet värit kumpuaa sun alitajunnasta...:barefoot:

No siitä se loukkaantuminen tuli, olisit sanonut, se kun on helposti korjattavissa. Naudanperän järsijät sopii mulle ihan yhtä hyvin.
Ja sähän aloitit koko ketjun siksi, että sanoin valkoista heteromiestä possunperänjyrsijöiksi, joten ehkä tää ketju liittyy muhun kanssa. Ellet sitten taas valehdellut ja tämä ihmeellinen loukkaantumiskierteesi tuleekin siitä, että pienet värit kumpuaa sun alitajunnasta...:barefoot:
Menes nyt muualle uhriutumaan. Ketään ei kiinnosta keittiöpsykologin diagnoosit ja itsensä parhaana pitäminen.

No kerro vielä, miten mä uhriudun?:unsure:
Nykyään ihan kaikki erimielisyys on nettikeskusteluissa uhriutumista. Tämän taustalla on ilmeisesti se, että kaikkein tyhmimmät suvakit eivät koskaan ymmärtäneet mitä se tarkoittaa ja kuvittelivat, että kun samat "loukkaukset" heittää toiseen suuntaan, ne toimivat samalla tavalla. Näinhän ei tietenkään ole, mutta ei sillä enää väliä koska koko termi on menettänyt merkityksensä.

Mutta sinun kohdallasi uhrautumiseen kyllä viittaa se, että nostat varsinaisen avauksen ydinaiheen sijaan jatkuvasti keskusteluun pienen sivuheiton, joka mahdollisesti viittaa sinun tekemisiisi. Ja kuvittelet toisen kirjoittajana loukkaantuneen ja ilmeisesti hyökkäävän sinua vastaan. Se on sitä uhriutumista.

Nykyään ihan kaikki erimielisyys on nettikeskusteluissa uhriutumista. Tämän taustalla on ilmeisesti se, että kaikkein tyhmimmät suvakit eivät koskaan ymmärtäneet mitä se tarkoittaa ja kuvittelivat, että kun samat "loukkaukset" heittää toiseen suuntaan, ne toimivat samalla tavalla. Näinhän ei tietenkään ole, mutta ei sillä enää väliä koska koko termi on menettänyt merkityksensä.

Mutta sinun kohdallasi uhrautumiseen kyllä viittaa se, että nostat varsinaisen avauksen ydinaiheen sijaan jatkuvasti keskusteluun pienen sivuheiton, joka mahdollisesti viittaa sinun tekemisiisi. Ja kuvittelet toisen kirjoittajana loukkaantuneen ja ilmeisesti hyökkäävän sinua vastaan. Se on sitä uhriutumista.
Ahaa. Entä se, että se teki koko aloituksen sen kuvittelemansa loukkauksen takia. Se ei siis meinaa mitään?
Ja miten se, että kuvittelisin jonkun loukkaantuneen, saisi minut uhriutumaan?
Ja miten suvakit liittyy tähän?

Vegaaneille ja muille punavihreille on elinehto, että he voivat pöyristyä asioista (heidän itsensä käyttämä termi tälle pöyristymiselle on "triggeröityminen"). Jos ei olisi mitään mistä pöyristyä, niin he eivät myöskään enää voisi kokea itseään sorretuksi ryhmäksi, joka taas tietäisi loppua koko ideologialle.

• Tykkää
Reactions: päätön
Mut jos rehellinen olen, niin joku vartaassa killunu possu, omena suussa, on aika jäätävä ilmestys...sit oon aina miettiny, että ylettääkö se hiiluksen lämpö sisäosiin ruhoa.

Miten semmonen esikäsitellään? Kai siitä poistetaan ensin sisäelimet? Kiva jos itse puhkaisee jonkun sappirakon tai peräsuolen siltä, kun kaapii lautaselle purtavaa.

Viimeksi muokattu: