voikohan noita alkaa napsimaan vaikkei neuvolasta olla käsketty? :ashamed: Mulla ollu nyt armoton väsymys parin viikon ajan, tuntuu et kokoajan vois nukkua. Hb oli viimeksi 120 eli siinä rajalla ilmeisesti ton raudan syömisen suhteen et pitääkö aloittaa. Mietin tässä että toi hemppa on varmaan entisestään laskenut kun näin väsyttää. Mulla on Retafer 100mg nimistä valmistetta, eli jos näitä ottaisi yhden tabletin päivässä.
Missä vaiheessa te kenties ootte alkaneet raskausaikana syömään rautaa, eli kuinka alhaiseks on tuo hemppa saanu mennä ennenkuin on kehotettu näitä syömään?
Missä vaiheessa te kenties ootte alkaneet raskausaikana syömään rautaa, eli kuinka alhaiseks on tuo hemppa saanu mennä ennenkuin on kehotettu näitä syömään?