Raumalta ketään?

Täällä kaipailisi seuraa päivien ratoksi ja iltojen iloksi parikymppinen äiti vilkkaan lapsensa kanssa. =) Mailailuun, kahvitteluun, juhlimiseen ja kaikkeen mahdolliseen mukavaan mihin vaan keksitäänkin! Onko teitä siellä olemassa jotka toivoisivat samanlaista kamua??
 
Raumalainen
Täällä myös yksi innokas kahville lähtijä. Minulla on 2 poikaa, esikoinen reilut 2-v. ja pikkuveli 3 kk. Kavereita ei ole koskaan liikaa koska suurinosa ystävistä on päivät töissä... Näin syksyn tullen varsinkin olisi kiva tutustua uusiin äiteihin. Jos saatais vaikka näin aluksi keskuspuistoon vaikka yhteistapaaminen halukkaille, niin tutustuttaisiin... :)
Sähköpostia voi laittaa mom03@suomi24.fi
 
pienenpieni
Täällä kanssa 20v. äiti Raumalta, poika on 9kk ja toinen masussa tuloillaan, eräpäivä on 23.10. :heart:
Uusia ystäviä ollaan vailla, kahvittelemaan, ulkoilemaan yms. asutaan tällä hetkellä paroalhossa, kuun vaihteessa muutetaan vesiniittuun.
Sähköpostia saa laittaa krista.suonpaa@luukku.com
 
waltsu04
heips täällä kans yks raumalainen pian 21 v äiti ja 9kk:n ikänen poika. Meille kelpais kans seura kahvittelun, ulkoilun ja kyläilyn merkeissä..
Olis kiva saada aikaan vaikka joku porukka tapaaminen....??
yhteyttä voi ottaa myös sähköpostitse niin_na@suomi24.fi.

Vaidan nyt tuon mun maili osotteen kun on näköjään mennyt väärin :whistle: Niin että se oikea on ninni_na@suomi24.fi
Nyt voi sitten koittaa lähettää uudestaan viestiä.. :D

 
täällä kolmen lapsen äiti rauman lähiympäristöstä..(kaksi isompaa koulussa ja nuorimman 1v 7 kk kanssa vielä kotosalla.) Olen itse 30 vuotias..laitappa y-viestiä, mikäli innostut! Kiva huomata että raumalaisia näinkin paljon ehdolla :) Meilaillaan! :wave:
 

Yhteistyössä