rauhalliset vauvat.

Onkos kellään muulla rauhallinen mahavauva?

Itellä neurootikkona tuntuu että lähtee järki kun toinen on niin laiskanpulskea.
Ollut kokoajan ja kasvaa kuitenkin ihan normaalisti ja elossakin tuntuu olevan, mutta liikkeet on rauhallisia. enimmäkseen punkee itseään, sivelee kintuillaan ja koputteleen. Silloin tälloin innostuu kyllä kovaankin menoon.

Ei tietoakaan että "potkisi kovasti".

istukka on takaseinässä joten sekään ei vaimenna. Vkon 28 ultrassa vauva oli pikkaisen keskikäyrää isompi ja epikriisissä luki että liikkuu mukavaasti (vaikka itse en tuntenut mitään...)

Kivoja kokemuksia kiitos.

Muoks* rv 31+1

Esikoisemme oli myös eeerittäin rauhallinen masuvaavi. Ei koskaan "potkunyrkkeillyt", liikkuminen oli lähinnä rauhallista venyttelyä. Ultratessa hän yleensä nukkui ja oli erittäin rauhallinen liikkeissään. Myös synnyttyään hän oli erittäin rauhallinen ensimmäiset 9 kuukautta. Liikkumaan opittuaan tahti kiihtyi huimasti, nyt haikailen rauhallisia aikoja takaisin ;)

Ei mun esikoinenkaan ollut mahassa mikään nyrkkeilijä.. Eikä ole sitä vieläkään. Tosin ei se mikää rauhallinen tapaus ole ikinä ollut (siis ainakaan sen jälkeen kun oppi liikkumaan), mutta silti helpoksi lapseksi luokiteltava 1,5-vuotias.

En esimerkiksi ikinä herännyt yöllä sen liikkeisiin, vaikka tuntui että kaikilla muilla vauva liikkui niin et siihen heräs.. Ja mulla oli kans istukka takana et ei olis pitänyt häiritä tuntemista..

Ole vaan onnellinen et on rauhallinen, onpa luultavasti helppo vauva tulossa! (Jos mikään vauva nyt ylipäänsä helppo on..) Kiität siinä vaiheessa kun menee syötöt ja nukkumiset nappiin!

Tämä mun viides vaikuttaisi noista edellisistä poiketen olevan rauhallinen.raskausviikkoja 20 enkä tunne liikkeitä vieläkään vaikka ultrien mukaan kyllä liikkuu,tuntuu hieman oudolta kun aiemmin alkanut tuntemaan liikkeet varhaisessa vaiheessa ja hieman välillä huolikin nousee,että onko kaverilla kaikki hyvin..toivotaan että kaveri olisi sitten synnyttyäänkin rauhallinen..

Mulla oli kans esikoinen rahallinen masuasukki. ihmettelin, kun toiset mammat sano, että vauva potkii kylkiluut hajalle. Koskaan en pojan liikkeitä öisin tuntenut. Tosin saattaa paljon noihin liikeisiin vaikuttaa myös se, että meillä poika oli koko raskauden perätilassa.

Synnytyyään poika oli tosi tyytyväinen ja nukkui yöt, herä'si kerran syömään. Nyt uhmaiässä tosin temperamenttiä löytyy ;)

Tämä pikkukakkonen on masussa oikein päin, mutta aamuisin ja päivisin hiljainen, iltaisin ja öisin möyryää. Ihan jännittää, onko vatsassa yökyöpeli, joka valvottaa :whistle: Tosin nyt mulla ei ole aikaa päivisin tarkkailla liikkeitä, kuten esikoisen aikaan. Masuasukin sukupuolta en toedä, mutta aika monella tuttavallani pojat ovat olleet vatsassa rauhallisempia kuin tytöt.

Ai kun kiva että on muitakin!
Mulla on nyt menossa 21+4 eikä mitään potkuja ole tuntunut. Liikkeitä kylläkin, lähinnä sellaista kutittavaa tunnetta. Ekat "isommat" liikkeet tunsin sen jälkeen kun olin flunssan takia valvonnut pari yötä. Oli vissiin vauvakin siitä hermostunut..
Kyllä mullakin tulee aina säännöllisen väliajoin pikku epäluulo että onhan kaikki hyvin. Varsinkaan kun en itse huomaa vatsan suurentuneen vähään aikaan. Rakenneultrassa tyyppi kumminkin liikkui tehokkaasti, oli vaikeuksia mitata pään kokoa jne.
Ehkä tyyppi tulee vaan isäänsä ja on rauhallinen. Ehkä tää jatkuu kunhan syntyy :)
Mullakaan ei ole hajua sukupuolesta. Ei suostunut paljastamaan..

Yhteistyössä