Rattaiden valjaat

Pakko kysyä, kun tuli noista valjaista kävellessä mieleen...Ei kai kenenkään lapsi pysy rattaissa ilman valjaita? Siis sen ikänen joka jo liikkuu hyvin. Meidän 1v2kk ei pysy sekuntiakaan sielä istumassa ilman valjaita.
 
Mitä te syötätte niille, että pysyy rattaissa ;) Mä haluun samaa...Tuo meidän marakatti ei todellakaan pysy missään muualla, kun pinnasängyssä ja valjaissa rattaissa. Ja ei osaa vielä edes kävellä...
 
ei
en edes uskaltais pitää ilman valjaita rattaissa, koskaan ei tiedä mitä lapsi saa päähänsä kun oma silmä välttää vaikka jonkun kanssa jutellessa... ja siis ikää reilu vuosi
 
Pysyyhän toi.. ikää 1½vuotta.. välillä ite haluaa valjaat kiinni, muuten niitä ei juurikaan käytetä.. (rangaistuksena olen varmaan kaks kertaa laittanut ne kiinni ) ja toi neiti ei todellakaan ole mistään rauhallisimmasta päästä..
 
niin ja tuli mieleen et kerran näin kun reilu 1v poitsu putosi suoraan naamalleen rattaista,ei ollut valjaita :/ pojan äiti oli viemässä toista poikaa kerhoon sisälle ja jätti pienemmän ulos.olin just tulos ulospäin omien lasten kans ja näin kun poika alkoi nousemaan rattaista ja huutelin sille äitille että poika putoo kohta...eipä äiti tullut kun jutteli siellä sisällä.itelläni oli kädet täynnä tavaraa ja nuorimmainen viel sylissä niin en ehtinyt tarpeeks nopeesti paikalle kun tömähti... :/
no eipä menny kauaa kun sama kävi taas samalle pojalle :/ miksi ei niitä valjaita voinut käyttää tai ottaa poikaa sisälle mukaan :headwall:
 
Meillä tuo ei meinaa edes päästä rattaista pois ilman apua, jää aina kengät jumiin ku yrittää ottaa jalkojaan sieltä pois :ashamed:

Mut harvemmin tuo enää rattaissa istuukaan, kävelee aina niin pitkään ku jaksaa, ja sit viihtyy rattaissa taas ;)
 
Ei pysy. Eikä valjaidenkaan kanssa, muutaman kerran on kävellyt pihalla kun luulin että nukkuu päiväunia rattaissa. Nykyään on rattaissa toisetkin valjaat (sellaiset vanhanaikaiset), kaksista ei niin nopeasti selviydy ettei ehtis huomata.

Brion Ponyssa pysyy jos mennään vauhdilla eteenpäin, ja välillä saa jotain tekemistä (juomapullon tms), mutta heti kun pysähdytään, niin luikertelee pois.
 

Yhteistyössä