Rattaiden osto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Minkälaiset rattaat ovat parhaimmat? Itse olen ajatellut hommata brion rattaat, mutta onko merkillä väliä?
Joku kokenut voisi vähän vihjaista...apua tarvitsevalle!

Todellakin makuasia. Meillä Teutonian Mistral sportit pehmeällä kopalla, joka on osottautunut tilavammaksi kuin kova koppaiset. Tyytyväisiä ollaan, kun tykätään kevyistä pieneen tilaan menevistä vaunuista ja siitä,että avunut on matalat, lapsi näkeekin niistä jotain.

meillä brion kombit vm. 2005 käytössä ja todella hyvät olleet, ilmakumipyörät ovat niin pelastavat olleet näissä talven parissa pakkasissa ja sohjoissa.
Mutta se että rattaat/yhdistelmät painavat kyllä, sen tuntee kun pitää nostaa auton takakonttiin tms. mutta minua se ei haittaa kun ovatpahan ainakin muuten todella käyttikset! Vaunukopasta sanoisin sen että meillä kun syntyi syyskuussa lapsi niin ollaan pystytty ja edelleen käytettään sitä sisäkoppaa hyvin hyödyksi pienen vauvan kanssa mutta esim jos sinullakin syntyy maaliskuussa tms.. (en tiedä) niin sinulla sitten tuskin tarvetta on syksyllä kopalle sillä jää pieneksi. Meilläkin lapsi nyt reilut 60cm:a pitkä ja koppa makuupusseineen ei enään niin kamalan tilava mutta uskon että pystymme käyttämään nämä kylmimmät ilmat jopa maaliskuussakin viellä sitä! Sen jälkeen isossa rattaassa jotenkin vuorattuna ja kapaloituna!!!

Yhteistyössä