T
Turkilmas
Vieras
Tällaiset olis myytävänä: ABC-Desingnin Novus S -yhdistelmärattaat. Vuoden 2005 malli ja hinta 50?. Onko tuo kallis vai halpa? Pitäisköhän ostaa vaikka ei vielä ihan hetkeen rattaita tarvitakaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Tosi edulliselta kuulostaa... mäpäs kuukletan, kun en siis tiedä millaiset kyseiset rattaat ovat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en ikipäivänä ostais abc:n rattaita,mutta jokainen tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Halvat on, mut en kyllä ostaisi ABC´n rattaita.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Halvat on, mut en kyllä ostaisi ABC´n rattaita.
:kieh: :kieh: EI kun kerro miksi et!!
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Onko ne 3-pyöräiset? Siinä tapauksessa tuntuisivat enemmän kaupunkirattailta, itse kun henk. koht. tykkään, että rattailla pääsee maastossa kuin maastossa eteenpäin. Ja jos tekin mökkeilette kesällä niin olis varmaan hyvä huomioida se.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Halvat on, mut en kyllä ostaisi ABC´n rattaita.
:kieh: :kieh: EI kun kerro miksi et!!
Heh, ihan siis vaan siksi, että kavereiden kokemuksia olen kuullut, ja ne ei oo ollut parhaasta päästä.
Kömpelöt rattaat, ja ei kestävät. Kaikki liikkuvat osat menee kuulemma vaihtoon heti ekoilla pakkasilla, kun eivät kestä.
Mutta en tiedä kyllä sen enempää. Ennakkoluuloja siis vaan mulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Onko ne 3-pyöräiset? Siinä tapauksessa tuntuisivat enemmän kaupunkirattailta, itse kun henk. koht. tykkään, että rattailla pääsee maastossa kuin maastossa eteenpäin. Ja jos tekin mökkeilette kesällä niin olis varmaan hyvä huomioida se.