Rattaiden asiantuntijat, apuja kiitos =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tällaiset olis myytävänä: ABC-Desingnin Novus S -yhdistelmärattaat. Vuoden 2005 malli ja hinta 50?. Onko tuo kallis vai halpa? Pitäisköhän ostaa vaikka ei vielä ihan hetkeen rattaita tarvitakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Tosi edulliselta kuulostaa... mäpäs kuukletan, kun en siis tiedä millaiset kyseiset rattaat ovat =)

Mä luotin että sä vastaisit mulle :) . Mä yritin googlettaa mutta laihoin tuloksin. Jospa sä osaisit paremmin...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä en ikipäivänä ostais abc:n rattaita,mutta jokainen tyylillään.

Eikun just EI tällaisia vastauksia. Siis kerro ihmeessä miksi et ostaisi? Mä en tiedä noista rattaista YHTÄÄN MITÄÄN ja siksi just täältä kyselen. En mäkään sitten osta jos ei kerran hyvät ole, mutta tahtoo tietää miksi ei ole hyvät.

Onko ne 3-pyöräiset? Siinä tapauksessa tuntuisivat enemmän kaupunkirattailta, itse kun henk. koht. tykkään, että rattailla pääsee maastossa kuin maastossa eteenpäin. Ja jos tekin mökkeilette kesällä niin olis varmaan hyvä huomioida se.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Halvat on, mut en kyllä ostaisi ABC´n rattaita.

:kieh: :kieh: EI kun kerro miksi et!!

Heh, ihan siis vaan siksi, että kavereiden kokemuksia olen kuullut, ja ne ei oo ollut parhaasta päästä.
Kömpelöt rattaat, ja ei kestävät. Kaikki liikkuvat osat menee kuulemma vaihtoon heti ekoilla pakkasilla, kun eivät kestä.
Mutta en tiedä kyllä sen enempää. Ennakkoluuloja siis vaan mulla :p

Onko ne 3-pyöräiset? Siinä tapauksessa tuntuisivat enemmän kaupunkirattailta, itse kun henk. koht. tykkään, että rattailla pääsee maastossa kuin maastossa eteenpäin. Ja jos tekin mökkeilette kesällä niin olis varmaan hyvä huomioida se.

Ei kun nuo olivat nelipyöräiset. Miten mä olen niin pahasti pihalla näistä kaikista :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Halvat on, mut en kyllä ostaisi ABC´n rattaita.

:kieh: :kieh: EI kun kerro miksi et!!

Heh, ihan siis vaan siksi, että kavereiden kokemuksia olen kuullut, ja ne ei oo ollut parhaasta päästä.
Kömpelöt rattaat, ja ei kestävät. Kaikki liikkuvat osat menee kuulemma vaihtoon heti ekoilla pakkasilla, kun eivät kestä.
Mutta en tiedä kyllä sen enempää. Ennakkoluuloja siis vaan mulla :p

Okei. Musta tuntuu etten mä uskalla ostaa yhtään mitään. Rinkka vaan selkään ja vauva sinne :D . Kun siis ihan pihalla olen noista, ei ymmärrä mistään mitään. Ja toisaalta aloin vaan miettimään että tarviinko mä edes rattaita kun kerran ollaan ajateltu ostaa yhdistelmät. Siis tuollaisia rattaita, varmaan sit jotkut matkarattaat...tai...en mä vaan tiedä :'(

No meillä on abc rattaat olleet käytössä nyt 3v.Tosi hyvinä pysyneet kyllä,ei oo tarvinnut osia vaihdella että olen tyytyväinen kyllä.En tiedä millaset on yhdistelmä-rattaina siitä ei kokemusta.

Siis jos olette erikseen ostamas yhditelmät niin elä ny turhaan siihen osta toisia, yhillä rattailla pärjää vallan mainiosti ja jos ette pärjää niin sitten vasta ostat toiset.

Mun kokemuksen mukaan taas 3-pyöräiset on parhaat mahdolliset maastorattaat =). Jos niissä siis on isot pyörät eikä edessä mitään minirengasta. Meidän kolmepyöräisillä on menty pitkin metsiä ja peltoja ilman mitään ongelmia, muilla rattailla/yhdistelmillä se ei ole onnistunut. 3-pyöräisillä kun pystyy kivasti tasapainottelemaan pelkällä eturenkaalla pahojen paikkojen yli.