Eli meillä on matkan aikana pienempi 7 kk ja toinen melkein 3-vuotias. Nyt appivanhemmat haluaisivat ottaa hänelle rattaat mukaan matkalle, siis OMAT rattaat. No meillä on ne aikoja sitten jo säilötty varastoon enkä todellakaan ole niitä ottamassa mukaan. Vanhempi lapsi ei tosiaan ole minun vaan mieheni aikaisemmasta liitosta ja niin ollen en voi oikein vaikuttaa päätökseen. Mieheni oli kyllä samaa mieltä, että ei todellakaan rattaita 3-vuotiaalle mukaan. Appivanhemmat toisaaltamaksavat matkan jne.., joten...
Olenko jotenkin yltyötiukkis, kun olen niin vastaan 3-vuotiaalla rattaita, kun jo pienempikin istuu rattaissa. Mielestäni se on vaan mielettömyyttä olla kahdet rattaat mukana!? Yritin ehdotella seisomalautaa ja kyllä viimeiseen asti ollaan sitä mieltä ettei vanhemmalle tule rattaita mukaan!
Mielipiteitä??
Olenko jotenkin yltyötiukkis, kun olen niin vastaan 3-vuotiaalla rattaita, kun jo pienempikin istuu rattaissa. Mielestäni se on vaan mielettömyyttä olla kahdet rattaat mukana!? Yritin ehdotella seisomalautaa ja kyllä viimeiseen asti ollaan sitä mieltä ettei vanhemmalle tule rattaita mukaan!
Mielipiteitä??