Rattaat mukaan 3-vuotiaalle? Appivanhemmat haluaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoodrat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis nyt mua alkoi kiinnostamaan mikä idea sun oli mielipiteitä kysyä, kun et niitä kuuntele?
Melkein kaikki on sanonut, että ota hyvät rattaat mukaan matkalle, mutta se ei jostain syystä nyt vaan passaa sulle, miksei? Mikä niissa carenoissa, jotka on jo olemassa, on niin paljon vaikeempaa, kun noissa heiveröisissä sateenvarjorattaissa? En vaan ymmärrä millä logiikalla ne on mukamas niin paljon enempi "roinaa".

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Siis nyt mua alkoi kiinnostamaan mikä idea sun oli mielipiteitä kysyä, kun et niitä kuuntele?
Melkein kaikki on sanonut, että ota hyvät rattaat mukaan matkalle, mutta se ei jostain syystä nyt vaan passaa sulle, miksei? Mikä niissa carenoissa, jotka on jo olemassa, on niin paljon vaikeempaa, kun noissa heiveröisissä sateenvarjorattaissa? En vaan ymmärrä millä logiikalla ne on mukamas niin paljon enempi "roinaa".

Kun tyttö muuten kävelee ja tosiaan ei tarvita niitä kuin iltaa varten, syönnin jälkeen väsyneenä huvilalle menoa varten. Ei viitsisi tyhjiä kärryjä työnnellä toisten ohessa turhaan vaan nuo rimpulat sitten saisi Quinnyjen alle mukaan varmuuden vuoksi, kun taas Carenoita et saa mitenkään kasassa vaunujen alle :)

Kuuntelin kyllä mielipiteitä ja siitä muodostin oman käsitykseni juuri kantorepusta ja rimpuloista yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuttusi :):
Mulla ois Carena Lieback Luxit (lähes käyttämättömät), jos tarviitte lainaksi? ;)

??!!! :D

Nuo Liebackitkin painavat jo 9 kiloa:(

Ajattelin ostaa tytölle ja tulevaisuudenkin varalle nämä nyt sitten, tai jotkut muut kunhan tutkin lisää tuota sateenvarjoratas tarjontaa.

Carena Buggy Lux, nähtävästi selkänojakin menee alas!

Luxpink.jpg

Mä en edes jaksa lukea tätä kun mua niin nyppii tää erottelu; en voi päättää kun ei ole MUN lapsi ja jäkäjäkä...
Jos reissuun lähtee neljä aikuista niin mikä hitto siinä on et yksiä rattaita ei voi ottaa? Vain ja ainoastaan se että se lapsi ei ole SUN. Mutta ylläripylläri, se lapsi on ihan yhtä rakas ja tärkeä kun SUN lapses. Ja tietty rattaat mukaan, kolme-vee on vielä kovin pieni, tulet sen huomaamaan kun SUN lapses on kolme.

Yhteistyössä