M
mietteitä...
Vieras
Voiko laukata vaikka on hokit alla, vai irtoaako helposti? Kuinka helposti "normaalisti" kenkä irtoaa kaviosta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Kenkien irtoaminen on äärimmäisen hevoskohtaista. Mun tammalla pysyy 8 viikkoa kaviot hyvänä ja monot jalassa.
Asiakkaissa on sitten taas toisesta päästä yksi sellainenkin, jonka omistaja on opetellut itse kengittämään, koska se menisi konkurssiin kun joutuisi vähintään kerran viikkoon soittamaan sepän paikalle.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Kenkien irtoaminen on äärimmäisen hevoskohtaista. Mun tammalla pysyy 8 viikkoa kaviot hyvänä ja monot jalassa.
Asiakkaissa on sitten taas toisesta päästä yksi sellainenkin, jonka omistaja on opetellut itse kengittämään, koska se menisi konkurssiin kun joutuisi vähintään kerran viikkoon soittamaan sepän paikalle.
Miksi kengät tippuvat niin herkästi siltä? ONko kengät epäsopivat hevoselle eli tuleeko kavion yli vai onko kavioaines heikkoa? (tällöin ruokinta kannattaa katsoa kuntoon, jospa johtuisi siitä)
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Isohko, nuorehko, ja kömpelöhkö tapaus. Nyt on todettu, että numeroa "liian pienet" kengät sillä pysyy kuulemma vähän paremmin.
Itse se siis polkee niitä kenkiä pois jaloista, vaikkei ne edes tule varsinaiseen yli mistään. Viikon kaksi kauemmin saattavat nyt pysyä, kun ovat hiukan naftit. Paljon tuon enempää sille tuskin on tehtävissä, ehkä ikä tekee tehtävänsä aikanaan.