rasvanpolttokeitto

  • Viestiketjun aloittaja popppoo
  • Ensimmäinen viesti
"Sini"
Mites tuon lihan kanssa jos haluaa korvata soijalla? tuossa jossain luki että ei papuja mutta soija(pavut) ja muut pavut on aikalailla lihankorvikkeita kasvissyöjille. Onko ihan mahdotonta korvata lihapäivää esim. tofulla tai soijalla (jotka molemmat on soijapapuvalmisteita)? vai voiko vetää tyynesti ilman lihaa ton dietin ja olla korvaamatta sitä millään?
 
"vieras"
tuossa ei lähde kuin taju. Kaali pierettää ja sipuli tekee pieruun järkyttävän hajun, Ettekö te käy töissä? En mä voi toimistossa pieraista, vessaan on pitkä matka.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23729542]tuossa ei lähde kuin taju. Kaali pierettää ja sipuli tekee pieruun järkyttävän hajun, Ettekö te käy töissä? En mä voi toimistossa pieraista, vessaan on pitkä matka.[/QUOTE]

Hah hah, anteeksi mutta tosi hyvin sanottu ja samat oli kokemukset tässäkin osoitteessa. Mun ukko reppanakin rukoili jo 3 päivän jälkeen että lopeta ennen kuin tapat meidät kaikki
 
mikaelabest
:DDDDDDD mä en oo ikinä tienny et ois olemassa noin tehokasta keittoo mut nytpä tiiän ja mä oon kirjottanu jo reseptin ja kaikki muut ohjeet ylös ja mä toivoisin et se toimis räs mun kohdalla ku multa toi paino vaa ei tipu , mä oon niin innoissani mä aijon koikeilla tota heti kunhan meen ostaa ainekset ja jne mut kiitos jo etukäteen tästä :DDDDDDDDDDD
 
sissy
Päätinpä sitten kokeilla tätäkin konstia, kun paino "räjähti" käsiin 3 kk:n sairastelun jälkeen. Jouduin käyttämään kesällä runsaasti kortisonia yms. muita lääkkeitä, eikä päässyt liikkumaan normaalisti ja hups, +20 kg:tä... no suurin osa on varmasti kortisonin aiheuttamaa tuvotusta (lääkärissä olen kyllä asiasta käynyt), mutta kuitenkin harmittaa tää lihominen. Kesällä söin kuitenkin suht terveellisesti, mutta tulihan tuohon makkaraan ja siideriin jokusen kerran sorruttua :(

...no mutta tästä rasvanpolttokeitosta; 3. aamu alkoi ja painoa lähtenyt 3.4 kg, eli tekee sen mitä lupaa, reilu kilo on päivässä lähtenyt, kun on kirjaimellisesti tuota ohjetta noudattanut.

Mutta hyvänä vinkkinä sanoisin, että kannattaa soseuttaa soppa, on huomattavasti helpompi saada se niellyksi, sen verran kurjan makuista se on, ja reilusti valkosipulia (tuoretta) sekaan ja tulisempia mausteita, kuten tabascoa, chiliä yms. niin antaa potkua kummasti. Ja vielä vinkkinä niille, jotka eivät ole raanaveden ystäviä (kuten minä). Puristakaa tuoretta sitruunaa/limeä joukkoon, niin saa vähän makua veteen ja tunnetusti sekin auttaa aineenvaihdunnassa.
 
"Marianna"
Eli keiton lisäksi ei saa päivällä nauttia esim kouluateriaa? Yleensä en syö mitään muuta kun aamupalan, lounaan koulussa ja illalla kun on nälkä, muutaman ruisleivän tai muroja. Tämä dieetti ei oikein varmaan onnistu kouluaikaan, vaan on odotettava hiihtolomaa, jos ei muuta ruokaa saa tuon lisäksi syödä?
Voiko keittoon laittaa sekaan muita kasviksia? kukkakaalia, parsakaalia?
 
"mjau"
Itse aloitan keittokuurin tänään, tuolla just kattilassa porisee. Saa nähdä mitä tapahtuu. Pitää kai laittaa paljon chiliä, kun liemi ei maistunut ainakaan miltään :D Toivottavasti edes muutama kilo lähtisi tällä!
 
Keittoillaan
Otin keiton "iltakäyttöön" kun työpäivän aikana tarjotaan terveellinen lounas. Kyllähän jtn pitäisi tapahtua jos iltamässäilyt ja ryypiskelyt vaihtaa tuohon keittoon. Eikä se nyt niin pahaa ole :) tavoitteena saada hitaasti mutta varmasti rasvoja pois... Kuukauden päästä alkaa ohessa myös 3krt/vko salilla käynti. Toivotaan tuloksia jouluksi!
 
Keittoillaan
Kyllä tässä jotain eroa on huomattavissa, viikko tosiaan takana. Syön melkein mitä huvittaa mutta illalla täytän vatsan keitolla. On ihan kahvia juotu, vähän herkuteltu ja viime perjantaina juhlittukin. MUTTA housut istuu paremmin ja elämäntapoihin liittyen niin herkuttelu ja iltamässäilyt paremmin hallinnassa. Eikä lounaallakaan annoskoko ehkä ole niin suuri. Ja keittokun on hyvääkin vielä niin tarmolla jatketaan!
 
vierailija
vierailija
"Tutkimusta johtanut Pohjois-Carolinan yliopiston tutkija Ka He ryhmineen sai samansuuntaisia tuloksia hiiritutkimuksissa jo vuonna 1969.
He havaitsivat, että natriumglutamaattia injektiona saaneet hiiret lihoivat ensimmäisten neljän elinvuotensa aikana enemmän kuin verrokkihiiret, vaikka verrokit söivät enemmän.

Natriumglutamaattia saaneilla hiirillä havaittiin vaurioita hypotalamuksessa, joka säätelee muun muassa ruokahalua ja rasva-aineenvaihduntaa."
- Mediuutisissa
 

Yhteistyössä