Toimii aloe vera vatsavaisille ihan oikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Takuu tyytyväisyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Takuu tyytyväisyys

Vieras
Viimeistään nyt aion tehdä päätöksen ja tilaan ainakin yhden purkkin tuota ihme nektaaria ja sanoa sen jlk. hyvästit vatsavaivoilleni. Mutta sitä ennen onko kellään kokemuksia kyseisestä juomasta ja toimiiko se ihan oikeasti?

No mä join aikanaan FLP:n aloe juomaa.
Ja kyllä mulla hävis alavatsakivut sillä.
Alkuun oli kyllä kovastikkin ilmavaivoja mut kun se "puhdistusvaihe" meni ohi niin sit oli tosi hyvä olo.

Jostain syystä sen sitten lopetin mut ei ole ne alavatsa kivut tullu takas mut muuten on olo "rapautunu"

jos on käyttänyt ennen raskautta voi jatkaa käyttöä, mut raskauden aikana ei voi aloittaa.. Mulla ei ole ollut erikoisempia vatsavaivoja, mutta kiihdytti kyllä suolen toimintaa ja iho tuli todella hyväksi, pehmeäksi, eikä tarvitse rasvata ja hiukset ja kynnet myös on vahvistunut. Ja jos koittaa sen 3 purkkia, eikä ole tyytyväinen saa rahat takaisin. Ainakin silloin kun itse aloin käyttää. Käytän Foreverin tuotteita..

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
No mä join aikanaan FLP:n aloe juomaa.
Ja kyllä mulla hävis alavatsakivut sillä.
Alkuun oli kyllä kovastikkin ilmavaivoja mut kun se "puhdistusvaihe" meni ohi niin sit oli tosi hyvä olo.

Jostain syystä sen sitten lopetin mut ei ole ne alavatsa kivut tullu takas mut muuten on olo "rapautunu"

Jännää tietää mikä aine litkussa parantaa noita vatsavaivoja ja sinun kohdallasi vielä pysyvästi? Vuosikausia olen turvautunut lääketieden antibiooteihin ja vaiva senkuns jatkuu...

Olen myös kokeillut tätä juomaa ja toimi aivan loistavasti, tosin se kokeilu jäi yhteen purkkiin ja olenkin aikonut ostaa lisää kun olo on huomattavan paljon huonompi kuin sen käytön aikana =)

Yhteistyössä