Raskautumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauva haaveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vauva haaveissa

Vieras
Kertokaahan viisaat että onko hyvä sauma tulla raskaaksi silloin kun tulee sitä sellaista limaa kun en muuten tiedä milloin minulla on ovulaatio aika,mutta jossain palstalla olen lukenut että joku lääkäri oli jollekkin sanonut että nyt vain lapsia tekemään kun on tätä limaa niin hyvin.

Netistä löytyy ovulaatio-laskureita missä kysytään viimesien kuukautisten alkamispäivä ja kuinka monta päivää on kierto ni sen mukaan se ilmoittaa millon on hedelmällisemmät päivät. Meillä se ainakin toimi..

Minä olen sitä käynytkin kokeilemassa ja varmaan sen sata kertaa sen mukaan ollaan ovulaation aikaan hommailtu mutta ei vain ole tärpännyt.Ja siis tiedän ei se heti tärppää edes.Mutta nyt tuntuu että ovulaatio on aikaisemmin kun sen laskelman mukaan vai johtuuko sitten siitä että menkat ovat sen verran epäsäännölliset aina ettei tarkkaa lukua voi koskaan siihen laittaa.

Ovulaatiolaskuri ei voi tietää, milloin juuri sinulla on ovis, jos kiertosi on epäsäännöllinen :)

Hommailkaa joka toinen päivä, tai hanki ovistestejä.

Toivotaan, että haikara löytää pian teille =)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ovulaatiolaskuri ei voi tietää, milloin juuri sinulla on ovis, jos kiertosi on epäsäännöllinen :)

Toisilla ei auta se joka toinen päivä jos on huonot siittiöt tai siittiöitä tappava alapää ja lyhyt ovulaatiohetki (alle pari tuntia toisilla), jokapäivä kun harrastaa niin toimii. Ei ne siittiöt lopu kesken, vaikka joka päivä sekstailee.

Alkuperäinen kirjoittaja Vauva haaveissa:
Minä olen sitä käynytkin kokeilemassa ja varmaan sen sata kertaa sen mukaan ollaan ovulaation aikaan hommailtu mutta ei vain ole tärpännyt.Ja siis tiedän ei se heti tärppää edes.Mutta nyt tuntuu että ovulaatio on aikaisemmin kun sen laskelman mukaan vai johtuuko sitten siitä että menkat ovat sen verran epäsäännölliset aina ettei tarkkaa lukua voi koskaan siihen laittaa.

Voipi olla että se epäsäännöllisyys vaikuttaa, ehkä... Mulla on aina ollu menkat niin säännölliset että tietää milloin alkavat. Yritystä vaan edelleen, kyllä se joskus tärppää =) ! Meillä tärppäs puolen vuoden yrittämisen jälkeen.

Ovulaatioaika on noin 14 vuorokautta edellisten kuukautisten alkamisesta eli noin puolessa välissä kiertoa. Riippuen siis kierrosta. Ennen tota päivää kannattaa harrastaa... Toisin sanoen hommiin heti kuukautisten jälkeen... esim. jos mensut alkaneet 1 pvä, ovulaatioaika on n. 14 pv.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Toisilla ei auta se joka toinen päivä jos on huonot siittiöt tai siittiöitä tappava alapää ja lyhyt ovulaatiohetki (alle pari tuntia toisilla), jokapäivä kun harrastaa niin toimii. Ei ne siittiöt lopu kesken, vaikka joka päivä sekstailee.

Ei lopu ei, mutta halut voi loppua

Onko se niin vaikeaa panna varulta joka päivä kun sitä vauvaa toivoo :D Niin on meillä lapset tehty tähän mennessä.

Juu voin sanoa että on pantu ihan kunnolla oli päivä mikä tahansa mutta se vain ei tärppää,kesästä asti kohta harjoiteltu ja vaikka ja mitä koitettu keksiä.ei auta kun lisää harjoitella =)

Alkuperäinen kirjoittaja 11 viikko menossa:
Ovulaatioaika on noin 14 vuorokautta edellisten kuukautisten alkamisesta eli noin puolessa välissä kiertoa. Riippuen siis kierrosta. Ennen tota päivää kannattaa harrastaa... Toisin sanoen hommiin heti kuukautisten jälkeen... esim. jos mensut alkaneet 1 pvä, ovulaatioaika on n. 14 pv.

No tämän takia tätä kysyinkin kun jos nyt olisi se ovis aika niin se olisi tavallaan liian aikaisin kun 14 vuorokautta tulee vasta tiistaina..mut kai se voi mennä miten sattuu.Sitä kun haluaa jotain niin paljon niin eihän sitä silloin tietenkään mitään tule.

Minä olen kyllä kuullut, että laatu voi huonontua, jos joka päivä on yhdynnässä (ainakin siis tapauksissa, joissa lasta on jo pidempään yritetty ja kenties hoitojen parissa jo ollaan).

Onko se niin vaikeaa panna varulta joka päivä kun sitä vauvaa toivoo :D Niin on meillä lapset tehty tähän mennessä.

Juu voin sanoa että on pantu ihan kunnolla oli päivä mikä tahansa mutta se vain ei tärppää,kesästä asti kohta harjoiteltu ja vaikka ja mitä koitettu keksiä.ei auta kun lisää harjoitella =)

ihan jokapäiväkö, no mitä väliä sillä ovulaatiolla sitten on jos jokatapauksessa tulee harrastettua... Eihän se sitten ovulaatiosta johdu jos ei tärppää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minä olen kyllä kuullut, että laatu voi huonontua, jos joka päivä on yhdynnässä (ainakin siis tapauksissa, joissa lasta on jo pidempään yritetty ja kenties hoitojen parissa jo ollaan).

Onpa erikoista, siittiöitä tulee kokoajan lisää miehillä kun entisiä kuluu.

Jos hoidoissa ollaan ja halutaan "ne parhaat siittiöt" pitää edellisestä siemensyöksystä olla 3-4 päivää
eli ei joka päivälle välttämättä riitä hyviä yksilöitä

ihan jokapäiväkö, no mitä väliä sillä ovulaatiolla sitten on jos jokatapauksessa tulee harrastettua... Eihän se sitten ovulaatiosta johdu jos ei tärppää.

Näinkin se voi olla mutta itse mietin että mitä jos ei ollakkaan osattu siihen ovulaation aikaan sittenkään kun jos nyt olisi jo ovulaatio niin sehän on voinut joka kerta olla liian myöhään tai liian aikaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja käyty:
Jos hoidoissa ollaan ja halutaan "ne parhaat siittiöt" pitää edellisestä siemensyöksystä olla 3-4 päivää

terveellä miehellä ei ole samat ohjeet, normaalisti voi harrastaa päivittäin ja siittiöitä riittää silti lisää. Ovuoaatio vaan saattaa mennä ohi jos pitää väliä 1-3 päivää seksissä. Tietenkin se on lapsettomalle erilaista, jos miehessä "syy". Jos taas lapsettomuuden syy on naisessa ja miehessä ei mitään, niin eihän silloin ole estettä sekstailla päivittäin vaan se on jopa suotavaa.

Ns. varmat päivät on 14 päivän aikana kuukautisten alkamisista eli noina päivinä varmemmin raskautuu. Siittiöt elää muistaakseni n. neljän vuorokauden ajan ja munasolu vain vuorokauden.

Alkuperäinen kirjoittaja käyty:

terveellä miehellä ei ole samat ohjeet, normaalisti voi harrastaa päivittäin ja siittiöitä riittää silti lisää. Ovuoaatio vaan saattaa mennä ohi jos pitää väliä 1-3 päivää seksissä. Tietenkin se on lapsettomalle erilaista, jos miehessä "syy". Jos taas lapsettomuuden syy on naisessa ja miehessä ei mitään, niin eihän silloin ole estettä sekstailla päivittäin vaan se on jopa suotavaa.

Onko tämä "sinun omaa mututietoa" vaan faktaa? (ihan ystävällismielisesti kysyn, kun itse olen kuullut kuten "käyty", että ei mielellään joka päivä)

Alkuperäinen kirjoittaja 11 viikko menossa:

Eikös ovulaatio ole n.14vrk ENNEN seuraavien kuukautisten alkua?
Miten mie muistelen näin..?

Miksi et ostaisi ovulaatiotestejä (netistä saa tilattua halvalla). Silloin tietäisit varmasti, milloin ovuloit. Kaikkihan eivät ovuloi joka kuukausi ollenkaan.

Mitä ne on kysyy tyhmänä tämä? =)