Raskautuminenko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wannabemamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wannabemamma

Uusi jäsen
23.03.2010
15
0
1
Olen harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa päivää ennen hedelmällisiä päiviä, sekä jokaisena noina hedelmällisenä (ovulaatio) päivänä. Siis jokapäivä juuri ovulaation aikaan ilman mitään ehkäisyjä.

Kuukautisteni olisi nyt pitäny alkaa 27.5.2010, eli ne ovat nyt 12 pv myöhässä. Tein raskaustestin viikko sitten ja silloin olin näkevinäni siinä aivan juuri erotettavissa olevan haalean viivan, mutta se kuitenkin hetken kuluttua katosi.

Minulla oli viimeviikolla parina päivänä kovia alaselkä kipuja, ja aamuisin on nyt muutamana päivänä ollut vähän huono olo.. pissalla saan laukkoa yhäkseen, nännit ovat TODELLA kipeät, siis pelkät nännit rintoja ei kuitenkaan arista. Nänneissäni on ennenkin ollut pieniä "nystyröitä" mutta nyt ne ovat huomattavasti suurentuneet ja näyttää kuin nännit olisivat hieman turvoksissakin.. Olen kovin väsynyt kokoajan ja syön enemmän kuin normaalisti.

Mitä tähän sanotte, voinko olla raskaana vaikka vielä viimeviikolla testissä ei pahemmin mitään näkynyt? vaikka tosin se + viiva tuli siihen ERITTÄIN haaleana ja katosi..

Mulla tuli ensimmäiseen testiin just tommonen tooosi haalea viiva, joka melkeenpä katos muutaman tunnin päästä. Seuraavana päivänä oli jo vahvempi ja viikon päästä ihan selvä.:) Teeppä uus testi, pitäis ainakin näyttää jo.

Pitäs teillä ainakin pullat olla hyvin uunissa, me harrastettiin seksiä vaan kerran joskus oviksen aikoihin..:D

joo voi vitsi kun oon ehtinyt jo innostua että jos vaikka sit olisinkin raskaana, oisin kyl ikionnellinen ku näin olis. :) tää siis ei ollut suunniteltu juttu mutta poikaystävän kanssa ollaan juteltu ja vauva on erittäin tervetullut! ! :) ja jos en nyt ole raskaana niin ilman ehkäisyä jatketaan, mutta luoja ku toivon lujasti että olisin jo nyt! :D

Käy nyt hakee se testi ja kerro, miten kävi.:D Toivotaan parasta. :flower: Mulla meni tähän raskautumiseen 5 kuukautiskiertoa, osittain varmaan siksi, että ajoitus oli vähän vaikeaa kun kierrot oli 37-41 päivää. Mut tärppäs se sitten lopulta.:)

Yhteistyössä