Raskautuessa kk-kipuja?

  • Viestiketjun aloittaja Candy
  • Ensimmäinen viesti
Candy
Hei!

Odottelen parhaillani, että pääsisi testailemaan tuottiko tämä kierros tulosta. Mietinkin nyt, kun normaalisti ennen kuukautisia mulla on tullut paria päivää aikaisemmin alaselkä tosi kipeäksi, että tuleeko noita "menkkaoireita" mahdollisesti lainkaan jos on raskautunut?? Nännitkin ovat olleet pari päivää sitten tosi arat, tosin sehän voi olla myös näitä kuukautisoireita... Kiitos jos vaivauduit vastaamaan!

Ps. kuinka aikaisin uskaltaa testailla mammaksin erittäin herkillä raksustesteillä (liuska) ?
 
Oireet vaihtelevat yksilöllisesti eli joillain voi olla menkkamaisia tuntemuksia kun tulevat raskaaksi ja toisilla ei. Mammaksin erittäin herkkä liuskatesti voi näyttää raskauden jo 8 päivän kuluttua hedelmöityksestä, mutta aina näin ei suinkaan ole. Joillakin näkyy vasta myöhemmin. Kannattaa yrittää odottaa ainakin siihen päivään kun kuukautisten pitäisi normaalisti alkaa.

Plussaonnea!
 
Jokainen raskauskin on erilainen ja sama koskee oireita ennen kuin menkkojen olisi pitänyt edes alkaa. Sen olen huomannut, että jos olen liikkunut paljon, menkkaoireita ei tule lainkaan, siis normaalikierrossa, kun ei ole raskaana. Jos olen liikkunut vähänlaisesti, on ollut alaselkäkipuja ja tuntemuksia alavatsalla.
Toiset ovat tietysti herkempiä ja tuntevat oireiden erot selkeämmin. Kolmosta odottaessa kiinnitin huomiota, että häpyluun kohdalla tuntui verenkierto lisääntyvän niin, että sen oikein huomasi. Tämä oli neljä päivää ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Normaalikierroissa on tuntunut vain munasarjojen kohdalla nipistelyä.
Sitä ihmettelen, kun kaikki tuntuvat puhuvan rintojen oireilusta. Onko ketään muuta mun lisäksi, joka ei tunne rinnoissa yhtään mitään?
 

Yhteistyössä