Raskausviikot?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tellu

Jäsen
13.06.2004
62
0
6
Hei!

Mulle kävi tänään niin iloisesti, että plussasin. Seitsemän kiertoa tässä ollaan puuhasteltu vauvakuumeisena ja nyt on vähän epätodellinen olo, että nytkö sitten. No tietty pitää pitää pää kylmänä, kun ollaan vasta niin alussa.

Mutta hei mulla olis kysymys koskien raskausviikkoja. Nimittäin mistä ne lasketaan? Mulla on ollut tosi vaihtelevainen kierto 27-58 kp:n välillä, joten en varmaa ovulaatioajankohtaa osaa nytkään sanoa ja nyt mietityttää, että mistä alkaen lasken tämän raskauden alkaneeksi?

Kiitos jo etukäteen vastauksista ja aurinkoista kevään jatkoa!

Tellu
 

Yhteistyössä