Raskausviikot pinoon

mulla 31+5 ja kaveri meuhkaa mahassa niin,että näyttäis välillä tulevan läpi :O :D nyt vasta oon alkanu nähdä oudompaakin oudompia raskausunia..yöks yö olin menossa sectioon,vaikkei mitään syytä sille ollutkaan :whistle:
 
Oliskohan 13...ei oo kalenteria vieressä, enkä mää muista.

Ihme unia näen, olen nähnyt koko odotusajan. Usein juon unessa vahingossa itseni humalaan ja sitten muistan olevani raskaana :O. Muksu on joka unessa tyttö.

Pientä liikettä tuntuu päivittäin :heart:, iltaisin yleensä.
 
22+5 närästys on ihan kamalaa, ja tuntuu että kohta kuihdun pois. Lääkäri kun ei suostunut kirjoittamaan mitään reseptiä, eli kituuttelen ihan renniellä ja gavisconilla sekä hyvin rajoitetulla ruokavaliolla. Muutoin olo on erinomainen ja masussa asustaa varsin aktiivinen pikkutyttö :D Liikkeetkin näkyy todella selkeästi ulospäin...
 
rv 16+1 yhden raskausunen olen vasta nähnyt.

Tuurin kyläkauppaan oli tämän ohjelmasajan myötä perustettu oma synnäri. Synnytin siellä alakautta ja tyypit kuvasivat telkkariin.

Ja mie vain hoin että tahdon jyväskylään sektioon.

odottelen tässä kärsimättömänä puhelua äippäpolilta. Aamulla soitin sinne ja kätilö jätti lääkärille soittopyynnön. Sanoin siis että lääkäri soittaa minulle. Mutta ei tuo puhelin vain soi.
Asiaa eräästä lääkkeestä mikä sieltä on määrätty minulle muttei nyt taidakkaan sopia minulle.
 
19+3 kohta puoliväli:)
Mäkin näen omituisia unia, yleensä poltan niissä vaikka oonkin raskaana ja aina lupaan lopettaa..Tänä aamuna en ollut varma oliko se totta vai ei että oonko alkanu polttamaan:D Ja mulla on tosi monessa unessa kolmoset mahassa kaksi poikaa ja tyttö joka ei selviä loppuun asti:(
 
"pieras"
8+5, tänään ei ole ollut paha olo kuin aamulla, wuhuu!!! Syön juuri ruokaa, jee! vielä reilu kaksi viikkoa ultraan, hermot viulunkireät, ensimmäinen raskaus, 3 vuotta hoidoissa.
 
"Sweet_Poison"
rv 17+2 ja liikkeitä välillä tuntuu. Flunssainen olo, pelottaa, että saanut toksoplasmoosin pari viikkoa sitten tehdystä Kanarian matkasta. Työterveydestä kinusin tokso-näytteen...
 
"joku"
6+3. Olispa jo ainakin kaks kertaa näin pitkällä, toivosin niiiiin paljon että tämä raskaus menisi hyvin ja jatkuisi. Väsyttää paljon ja tissit kipeät ja turvonneet, mutta ei haittaa.
 
mekaks
hei mun on pakko kysyä milloin mun pitäisi tuntea liikeittä??nyt siis neljäs tulossa ja viikkoja suunnillee 17.edellisesta raskaudesta aikaa 6,5v.joten onko sillä jotain merkitystä millo niitä liikkeitä pitäiisi ruveta tuntemaan?oon ajatellu sitä viimiset viikot ja ootellu pieniä potkuja mutta ajatellu niitten alkavan milloin vaan..nyt kuin luin niin monet kirjottelee jo että tuntee aiksempaakin jo liikeitä.
 

Yhteistyössä