Raskaustestistä!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lissu

Vieras
Lähetin mieheni paripäivää sitten raskaustestin ostoon, koska aamulla voin pahoin ja väsytti niin kamalasti. En jotenkin kuitenkaan uskonut olevani raskaana ja teinkin negan testin. Edellisestä raskaudesta on kulunut vähän aikaa koska esikoinen vasta vajaa 4kk. Nyt sitten aamulla päätin tehdä toisen testin varmuudeksi ja kun viivaa ei näyttänyt tulevan niin heitin testin roskikseen. En siis odottanut sitä kymmentä minuuttia jota ohjeessa kehotettiin. Äsken siivotessani kaivoin testin roskakorista ja siinä olikin ihan haalean haalea pystyviiva vaakaviivan päällä eli niinsanottu plussa. Ohjeessa sanotaan että kymmenen minuutin kuluttua testin tekemisestä ei saisi testiä tulkita, mutta mistä ihmeestä se viiva on siihen itsestään ilmaantunut. Eikös se merkitse että on ollut raskaushormonia virtsassa? Olin jo hakemassa uusia testejä apteekista mutta se ryökäle oli kiinni. Nyt on epätodellinen olo, olenkohan siis raskaana? Testit olivan ClearBlunen. Onko kenelläkään kokemuksia samankaltaisesta tapauksesta?

Tuohon ClearBluehun mulla on joka kerta tullut negan jälkeen haalea viiva testiajan päätyttyä, vaikka en raskaana ollut. Eli tekisin uuden testin, 10 minuutin jälkeen tuleva viiva ei tarkoita mitään, niinhän ohjeissakin sanotaan.

mä tein ekan testin tavallisella apteekin testillä-->nega sit tein clearbluella parin päivän jälkeen plussa testin niin et se plussa tuli vasta 10min kuluttua ja tässä sitä nyt ollaan rv19+3. et sinuna testaisin uudestaa jollain ehkä parin päivän päästä tai mee suoraan antaa neuvolaan pissanäyte.

Yhteistyössä