V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aikuistu jo sinäkin:älä nyt turhaan vielä tuota itsellesi pettymystä
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja aikuistu jo sinäkin:älä nyt turhaan vielä tuota itsellesi pettymystä
ja se pettymys voi tulla, vaikka esim. aconissa haamu näkyisi!! itse testasin viime kierrossa dpo 10 haamun(myös 4 haamua tän jälkeen) ja menkat alkoi neljä päivää myöhässä, eli kemiallinen raskaus, joita on n. 60 prosenttia kaikista raskauksista!!! tämän jälkeen päätin että sitten vasta testi kun menkat on myöhässä, suosittelen kaikille!!! tulee vaan surua, pettymystä ja epäonnistumisen tunnetta
sitä pitää vaan malttaa odottaa!!! helpommin sanottu, kun tehty, mutta säästät siinä omaa mieltäsi!
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:[quote="Kärppänä heinälatoon
Siinä on vain se, että jokainen tavallaan. Mulle on tärkeämpää tietää monestakin syystä heti, olenko edes hetken aikaa ollut raskaana vai en.Joillekin se aikaisin testaus sopii, toisille ei.
No ei noiden allergialääkkeiden takia ainakaan tarvi tietää ennen ku menkat on myöhässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:[quote="Kärppänä heinälatoon
Siinä on vain se, että jokainen tavallaan. Mulle on tärkeämpää tietää monestakin syystä heti, olenko edes hetken aikaa ollut raskaana vai en.Joillekin se aikaisin testaus sopii, toisille ei.
No ei noiden allergialääkkeiden takia ainakaan tarvi tietää ennen ku menkat on myöhässä.
Juu, tarvi. Ja ne muutettiin myös jo heti. =) Mutta huom. monestakin syystä. Itse haluan myös tietää heti, olenko ollut vai en raskaana.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Miksi sä haluat tietää? Mulla vaan heräs kiinnostus, kun itse en olis halunnu tietää mistään kemiallisista enkä varhaisista keskenmenoista mitään. Enkä nytkään olis testannu, mutta kun tää juhannus vähän niinkuin "pakotti".
Mut jos teillä on yritys päällä, ni eikö sun allergialääkäri vois antaa sulle semmoset lääkkeet heti, et ei olis haittaa jos tulet raskaaksi? Näin ainakin meillä on.